8 ποντίκια (1)

Δευτέρα 5 Σεπτέμβρη>> Μπορεί να το ξέρετε ήδη, μπορεί όχι: η «ασφάλεια και αποτελεσματικότητα» των αναβαθμισμένων πλατφορμών γενετικής μηχανικής για τις Β.4 και Β.5 παραλλαγές του τσαχπίνη δοκιμάστηκε και επιβεβαιώθηκε απ’ την φαρμακομαφία pfizer σε 8 ποντίκια. Σωστά διαβάζετε: δοκιμές σε 8 (ολογράφως οκτώ) ποντίκια απέδειξαν (λένε οι τεχνικοί της φαρμακομαφίας) ότι το καινούργιο μοντέλο πλατφόρμας είναι καλύτερο απ’ το προηγούμενο μοντέλο – της ίδιας εταιρείας…. Ακριβώς το ίδιο αποδεικνύει και η άλλη φαρμακομαφία, η moderna, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες για το αν τις χρειάστηκαν 8, 10 ή 6 ποντίκια / πειραματόζωα. Τώρα απλά συναγωνίζονται με τους εαυτούς τους – και μεταξύ τους.

Μπορούμε λοιπόν να αρχίσουμε να χωνεύουμε σα «νέα κανονικότητα» το ότι βγήκαμε απ’ την «εποχή του αόρατου εχθρού» και μπαίνουμε στην εποχή των «οκτώ ποντικών». Κι αν αυτά σας φαίνονται γελοιοδέστερα των γελοίων ή πιο τρομοκρατικά, θα χρειαστεί να ακονίσετε ακόμα περισσότερο την προσοχή, την ψυχραιμία και την επιμονή σας: η εποχή των «οκτώ ποντικών» πατάει πάνω στην προηγούμενη, αξιοποιώντας τα καλύτερα επιτεύγματά της. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα ξεμπερδέψουμε εύκολα.

Τώρα θα πούμε μερικά πράγματα τόσο δύσκολα όσο είναι στ’ αλήθεια. Αυτές οι δύο εικόνες από κάτω δείχνουν ειδήσεις εντελώς άσχετες μεταξύ τους από πρώτη ματιά: αριστερά η είδηση ότι η moderna κάνει μήνυση στο δίδυμο pfizer/biotech διεκδικώντας την αποκλειστικότητα κάποιας απ’ τις πατέντες των mRNA πλατφορμών (φαρμακομαφιόζοι εναντίον φαρμακομαφιόζων…)∙ δεξιά τα αποτελέσματα (μη ελεγμένης ως την στιγμή της δημοσίευσης) έρευνας για το τι κάνουν οι mRNA στο DNA – ποντικών – με χρήση mRNA πλατφόρμας κατά της γρίπης. (Κι αυτό το «κατά της γρίπης» κρατείστε το, θα επανέλθουμε σύντομα).

Η έρευνα (δεξιά) δείχνει ότι οι mRNA πλατφόρμες σακατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα τροποποιώντας το DNA… Συγκεκριμένα: οι ερευνητές εξέθεσαν τα ποντίκια / πειραματόζωά τους, πλατφορμιασμένα «κατά της γρίπης» και μη (placebo group), σε άλλους διαφορετικούς συνηθισμένους ιούς. Και διαπίστωσαν ότι τα μη πλατφορμιασμένα αντιμετώπιζαν πολύ καλύτερα αυτές τις μολύνσεις. (Τα λέει ο Bossche εδώ και πόσο καιρό;)

Θα πει κάποιος: ναι, αλλά αυτή η έρευνα δεν έχει ελεγχθεί. Σωστά. Ξέρουμε όμως από μια σουηδική έρευνα πριν μήνες (καρατσεκαρισμένη αυτή…) ότι πράγματι τα τεχνητά mRNA των πλατφορμών φτάνουν ως το DNA των κυττάρων, καταστρέφοντας συγκεκριμένo γονίδιo που είναι υπεύθυνο για την αυτο-διόρθωσή του. (Η μέθοδος ‘μόλυνσης’ του DNA από mRNA είναι γνωστή και λέγεται ‘αντίστροφη μεταγραφή’ – reverse transcription. Η σουηδική έρευνα δημοσιοποιήθηκε στις 25 Φλεβάρη του 2022, έγινε από το πανεπιστήμιο του Lund, και για να μην ξαναγράφουμε τα ίδια, μπορείτε να αναζητήσετε δυο τρία πράγματα γι’ αυτήν στην ασταμάτητη μηχανή, στο σχόλιο το δόγμα των μεταλλάξεων, με ημερομηνία 14 Απρίλη 2022):

Τι σχέση μπορεί να έχει, όμως, η επιστημονικά αποδεδειγμένη επι-γενετική τροποποίηση (έως σπαράλιασμα) του ανθρώπινου DNA απ’ τις mRNA πλατφόρμες (caradinieroi / pfizeroi βαστάτε τ’ άρματα! είστε έτσι κι αλλιώς εκτός πραγματικότητας! ) με την ενδομαφιόζικη κόντρα για το πατενταρισμά τους;

Σα να μην ήταν ήδη άγρια η έφοδος του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος, γίνεται ακόμα πιο άγρια.

8 ποντίκια (2)

Δευτέρα 5 Σεπτέμβρη>> Στο cyborg νο 23 (Φλεβάρης 2022), σ’ ένα b&g με τίτλο πατέντες πάνω στο ανθρώπινο DNA, γράφαμε τα εξής:

… Μπορεί να βρεθούμε μπροστά σε μια πρωτοφανή από ιστορική άποψη κατάσταση: ποτέ πριν το γονιδίωμα ενός ζωντανού ατόμου δεν έγινε στόχος ανασυνδυασμού με τεχνητό DNA έτσι ώστε δημόσια να γίνεται αντικείμενο απαιτήσεων πνευματικής ιδιοκτησίας…
(Απόσπασμα από το άρθρο Legal Claims toward SARS-CoV-2 Complementary DNA Integrated into the Human Genome του Andreas Martin Lisewski).

Αν τα (σε μεγάλο βαθμό αποτυχημένα και δολοφονικά) γενετικά σκευάσματα που κυκλοφορούν για την πρόληψη του κορωνοϊού δεν έχουν σχέση με γενετικές θεραπείες και αποκλείεται να προκαλούν τροποποίηση των κυττάρων, τότε τι δουλειά έχουν να κυκλοφορούν πατέντες που αξιώνουν δικαιώματα πάνω σε τυχόν συμπληρωματικό (comlpementary) DNA του SARS-CoV-2;

Υπενθυμίζουμε εδώ ότι ο SARS-CoV-2 είναι RNA ιός, δηλαδή δεν αποτελείται από DNA – κι επειδή θεωρείται φυσικός ιός (για την ώρα), το RNA του δεν μπορεί να πατενταριστεί. DNA συμπληρωματικό του RNA του SARSCoV-2 μπορεί να προκύψει όμως μέσω αντίστροφης μεταγραφής του αρχικού RNA σε DNA – και αυτό το DNA μπορεί να πατενταριστεί, εφόσον δεν είναι απαραίτητα φυσικό προϊόν. Αλλά από την αρχή της τρομο-εκστρατείας μας διαβεβαίωναν ότι κάτι τέτοιο έχει επί της ουσίας μηδαμινή πιθανότητα να συμβεί. Προς τι τέτοιες πατέντες λοιπόν;

Και για να γίνουν ακόμα πιο ανησυχητικά τέτοια ερωτήματα, τι σημαίνει όταν η συγκεκριμένη πατέντα εγείρει αξιώσεις επί τέτοιου DNA, ακόμα κι αν αυτό βρεθεί μέσα σε «host cells», δηλαδή σε ανθρώπινα κύτταρα; Μήπως αυτό σημαίνει ότι τυχόν ενσωμάτωση του γενετικού υλικού του ιού, αν αυτή γίνει κατόπιν εμβολιασμού (θεωρητικά μπορεί να γίνει και μετά από απλή λοίμωξη· ούτως ή άλλως μεγάλο κομμάτι του ανθρώπινου DNA θεωρείται ότι προέρχεται από ενσωματωμένους ρετροϊούς), θα έχει ως αποτέλεσμα οι κατασκευάστριες εταιρείες να μπορούν να εγείρουν αξιώσεις πάνω στο γενετικό υλικό των πελατών / καταναλωτών τους;

Είναι βέβαιο ότι τα παραπάνω ερωτήματα θα απορριφθούν ως «συνωμοσιολογίες» από τους αδαείς. Η παρηγοριά μιας τέτοιας εύκολης διαφυγής μπροστά στην αμείλικτη καπιταλιστική βαρβαρότητα που επελαύνει δεν θα προσφέρει όμως καμία σωτηρία σε βάθος χρόνου. Μην εκπλαγείτε, λοιπόν, αν κάποια στιγμή στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον γίνετε αντικείμενο νομικών αξιώσεων, χωρίς κανένας να σας έχει απευθύνει τον λόγο.

8 ποντίκια (3)

Δευτέρα 5 Σεπτέμβρη>> Ανακαλύψαμε την απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα σε μια απόφαση του ανώτατου αμερικανικού δικαστηρίου το καλοκαιριού του 2013, σχετικά με την υπόθεση μιας βιοτεχνολογικής εταιρείας, της Myriad Genetic inc., που ήθελε να πατεντάρει δύο ανθρώπινα γονίδια. Ο τονισμός στη μετάφραση του αποσπάσματος δικός μας:

Το αμερικανικό ανώτατο δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα ότι τα φυσικά ανθρώπινα γονίδια δεν μπορούν να πατενταριστούν, μια απόφαση που επιστήμονες και υπερασπιστές των ανθρώπινων δικαιωμάτων είπαν ότι έβγαλε απ’ τη μέση ένα βασικό εμπόδιο στην ιατρική φροντίδα και στην καινοτομία.

Το δικαστήριο την Τετάρτη αποφάσισε ότι το ανθρώπινο DNA ήταν «προϊόν της φύσης», βασικό εργαλείο για επιστημονική και τεχνολογική δουλειά, βγάζοντάς το έτσι απ’ την περιοχή της προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας. Απέρριψε πατέντες που είχε η Myriad Geneteics inc., μια εταιρεία με έδρα την Utah, πάνω σε δύο γονίδια που σχετίζονται με υψηλότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού και των ωοθηκών.

Αλλά επίσης το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι το συνθετικό γενετικό υλικό μπορεί να πατενταριστεί, κι αυτή είναι μια καλή απόφαση για την βιοτεχνολογική βιομηχανία, που υποστήριξε ότι οι πατέντες είναι απαραίτητες για να ανακτήσει τα δισεκατομύρια δολαρίων που χαλάει στην έρευνα…

Καταλάβατε τι λέει εκείνη η top αμερικανική δικαστική απόφαση του 2013; Αν πρόκειται για φυσικά ανθρώπινα γονίδια, τότε δεν χωράει (εταιρική) «πνευματική ιδιοκτησία»…. Αν, όπως, πρόκειται για συνθετικά, δηλαδή τροποποιημένα ανθρώπινα γονίδια, τότε χωράει και παραχωράει!!! Οπότε…

Έχετε τώρα όλα τα κομμάτια αυτού του φονικού παζλ στη θέση τους, που είναι βασικό τμήμα της 4ης βιομηχανικής καπιταλιστικής επανάστασης:

– oι mRNA πλατφόρμες όντως τροποποιούν γονίδια, είτε στους ανθρώπους (έρευνα του Lund), είτε σε οποιοδήποτε άλλο είδος ζωντανό είδος (πρόσφατη έρευνα). Μπορεί να παραμένει μυστικό για να μην εκραγεί ο κάθε στριμωγμένος αιχμάλωτος, αλλά έτσι ακριβώς συμβαίνει…

– Τα τροποποιημένα κατ’ αυτόν τον τρόπο (και μελλοντικά με οποιονδήποτε άλλον…) ανθρώπινα γονίδια ΔΕΝ είναι φυσικά∙ είναι «συνθετικά» και, κατά συνέπεια, επιδέχονται πατεντάρισμα…

– Οι απόπειρες πατενταρίσματος αυτών των ανθρώπινων γονιδίων έχουν ήδη ξεκινήσει (σχόλιο του cyborg 23)…

– Εν τω μεταξύ οι τώρα δύο βασικές φαρμακομαφίες των mRNA πλατφορμών γενετικής τροποποίησης, ύστερα από 2,5 χρόνια και τεράστια ποσά κερδών, πλακώνονται για σχετικές πατέντες – επειδή (και) αυτές εγγράφονται στον μεσοπρόθεσμο στόχο του πατενταρίσματος των «συνθετικών» ανθρώπινων κυττάρων…

– Όλα αυτά καθώς πλησιάζουμε την στιγμή των αντιγριπικών mRNA πλατφορμών – συγγνώμη, «εμβόλια» πρέπει να τα λέμε… (Επειδή αυτό δεν είναι μικρό ζήτημα, θα ασχοληθούμε αναλυτικότερα μελλοντικά, το γρηγορότερο).

8 ποντίκια (4)

Δευτέρα 5 Σεπτέμβρη>> Αν ανήκετε σ’ εκείνη την μειοψηφία που δεν χάφτει μύγες (κυριολεκτικά: η «σούπερ τροφή του μέλλοντος»∙ μεταφορικά: η εγωϊστική α-νοησία), το να έχετε μια κάπως γενική αλλά σωστή αντίληψη του τι βρίσκεται σε εξέλιξη απ’ την μεριά του «βίο-» τμήματος του συμπλέγματος όπως την περιγράφουμε πιο πάνω, δεν σας λύνει όλα τα προβλήματα. Και (ελπίζουμε) σας δημιουργεί καινούργια.

Ξέρεις – ωραία. Και τι το κάνεις αυτό; Σε ποιόν να μιλήσεις, πως, και με τι ζητούμενο; Αυτά είναι αυθεντικά ερωτηματικά στη συγκεκριμένη ιστορική εποχή, και ούτε πρέπει να εσωτερικεύονται, ούτε να ξεπετιούνται.

Ο συνδυασμός απωθήσεων, άγνοιας και καθημερινών (αυτοκαταστροφικών) ρουτινών είναι σχεδόν ένας τοίχος μπετόν μέσα στο κοινωνικό αρχιπέλαγος. Το να βρίσκουμε τις όποιες μικρές, μερικές φορές αδιόρατες ακόμα και για τα (κοινωνικά) υποκείμενα ρωγμές του, δεν είναι ασήμαντο. Δεν είναι όμως, σε καμία περίπτωση, όλη η απάντηση∙ ούτε καν το μεγαλύτερο μέρος της. Είναι, σα να λέμε, αναγκαία συνθήκη∙ όχι και ικανή από μόνη της.

Αυτό απαιτεί να εγκαταλείψουμε το ηρωϊκό και πένθιμο «τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα», μια ολόκληρη κουλτούρα «αμεσότητας» (εντός ή εκτός εισαγωγικών), ταχύτητας, γρήγορου (και σχεδόν πάντα: αντανακλαστικού) ακτιβισμού, γοητείας-και-απογοητεύσεων, που κληρονομήσαμε απ’ τον ύστερο 20ο αιώνα. Κάποτε αυτά μπορεί να δούλευαν – όχι πια.

Δεν θα γίνει κάτι τέτοιο επειδή το λέμε εδώ – καθόλου! Υπάρχουν χιλιάδες ύαινες που πληρωμένες ή όχι προσπαθούν να συντηρήσουν το πτώμα του «αυθορμητισμού»∙ δεν θα μείνουν χωρίς δουλειά. Και, δυστυχώς, δεν θα μείνουν χωρίς αποτέλεσμα.

Αν (όποιοι / όποιες) περάσουν στην πολεμική αντιμετώπιση της σύγχρονης καπιταλιστικής πραγματικότητας και των αφηνιασμένων τάσεών της, αυτό θα γίνει επειδή οι ίδιοι / ες αποφάσισαν ότι αντέχουν την αποτοξίνωση απ’ την ρηχότητα και τις φαντασιώσεις – συμπεριλαμβανόμενων των τεχνικών μεσολαβήσεων τους. (Καταλαβαίνετε για το τι μιλάμε, έτσι δεν είναι;) Πράγματι, για να συγκεντρωθεί η προσοχή και η διαθεσιμότητα στα πραγματικά μέτωπα του ταξικού ανταγωνισμού τώρα και στο μέλλον, θα χρειαστεί ένα είδος ριζοσπαστικού, κοσμικού ασκητισμού – αυτό δεν πρέπει να φοβίζει!

Διαφορετικά, «αέριο του γέλιου» (και του γελοίου) πουλιέται από πολλές μεριές… Και πολύ χειρότερα πουλιούνται. Για όλα τα γούστα τοξικότητας.

Έτσι ώστε το είδος μας να αποδεικνύεται άξιο της συγγένειάς του με τα ποντίκια.

Το δεύτερο μέτωπο (2)

Δευτέρα 29 Αυγούστου>> Οι πόλεμοι – κι ακόμα περισσότερο οι παγκόσμιοι – είναι σύνθετες καταστάσεις, με πολλαπλές και αλλεπάλληλες κλίμακες γεγονότων. Κι αυτό επιτρέπει σε διάφορους να δείχνουν μόνο κάποιες πλευρές τους, με σκοπό να χειραγωγήσουν σκέψεις και συναισθήματα.

Ένα παράδειγμα μιας μάλλον αόρατης πλευράς. Θυμάται κανείς τους ντόπιους μαυραγορίτες στη διάρκεια του 2ου παγκόσμιου και της γερμανικής κατοχής στα μέρη μας; Ήταν εκείνοι που έκαναν περιουσίες αξιοποιώντας τις ελλείψεις βασικών ειδών (κυρίως τροφίμων) ειδικά στην Αθήνα, είτε λόγω των κατασχέσεων που έκανε ο κατοχικός στρατός είτε λόγω της κατάρρευσης της όποιας αγροτικής παραγωγής και του εσωτερικού εμπορίου. Εκείνο που έκαναν οι μαυραγορίτες με καπιταλιστική ορολογία λέγεται άγρια συσσώρευση – σε βάρος των πληβείων της κοινωνίας και των αναγκών τους.

Το ανάλογο των μαυραγοριτών, αυτή τη στιγμή, στις συνθήκες του τωρινού 4ου παγκόσμιου πολέμου, είναι οι τζογαδόροι των χρηματιστηρίων ενέργειας και οι παραγωγοί / έμποροι ενέργειας! Η αξιοποίηση των ελλείψεων και η άγρια συσσώρευση είναι ακριβώς ίδιες!

Θα πει κάποιος: μα η χρηματιστηριακή αγορά (ενέργειας) δεν είναι «μαύρη»! Δεν είναι παράνομη. Είναι νομιμότατη! Σωστά. Πώς, όμως, είναι νόμιμη;


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Τροποποίηση καιρού;

Δευτέρα 29 Αυγούστου>> Οι δημαγωγικά προβαλλόμενες ξηρασίες και δασικές πυρκαγιές σε διάφορες γωνιές του πλανήτη, μέρος (αυτή η προβολή…) του μενού πειθούς περί Αρμαγεδωνικής κλιματικής αλλαγής, οδηγούν αρκετούς στο να πιστεύουν ότι «κάποιοι» χειραγωγούν τον καιρό στον πλανήτη, προς όφελός τους φυσικά. Η αναζήτηση μυθικών «σκοτεινών υπερ-δυνατών κέντρων» είναι πολύ πιο εύκολη απ’ το ψάξιμο στοιχείων και τεκμηρίων∙ η ραστώνη της σκέψης οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην μεταφυσική. Να, λοιπόν, τέσσερα πράγματα συγκεκριμένα – και κόντρα.

Πρώτο και βασικό: είναι διαφορετικές μεταξύ τους έννοιες ο καιρός και το κλίμα. To δεύτερο (σαν ανθρώπινη έννοια) αφορά μεγάλες έως πολύ μεγάλες χρονικές περιόδους, εκατοντάδες χρόνια. Αντίθετα το πρώτο αφορά αυτό που συμβαίνει σήμερα, αύριο, μεθαύριο, άντε την άλλη βδομάδα.

Δεύτερο και εξίσου βασικό: η κατάσταση της γήινης ατμόσφαιρας είναι ένα πάρα πολύ σύνθετο και ευαίσθητο φαινόμενο, που στην εκδοχή του καιρού το επηρεάζουν πάμπολλοι (και συχνά άγνωστοι) παράγοντες. Η θεωρία του χάους, μια καθόλα σεβαστή φυσικο-μαθηματική θεωρία, δημιουργήθηκε εξαιτίας αυτής ακριβώς της πολυπλοκότητας του καιρού.


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Πλατφόρμες κοκτέιλ

Δευτέρα 22 Αυγούστου>> Λένε ότι αν ακολουθήσεις μια μέθοδο για να πετύχεις κάτι, αποτύχεις, και συνεχίζεις να την επαναλαμβάνεις ελπίζοντας ότι «μια άλλη φορά» θα τα καταφέρεις, τότε είσαι πανηλίθιος. Σωστά. Μπορεί όμως να είσαι και φαρμακομαφιόζος. Κι όποιος έχει το μπαζούκα πάνω στον πάγκο του χασάπη, μαζί με την (κρατική) άδεια να το χρησιμοποιήσει κατά βούληση, θα το κάνει. Σίγουρα θα το επιχειρήσει.

Μην το μπερδέψετε! Το άλλο ήταν “αναμνηστικό”. Αυτό είναι “επικαιροποιημένο”….

Την μια μέρα η καθεστωτική «καθημερινή» ανήγγειλε την έναρξη της αξιολόγησης (απ’ τον ευρωπαϊκό ΕΜΑ) της «επικαιροποιημένης πλατφόρμας» της φαρμακομαφίας pfizer: «έχουμε έτοιμο το σασί (τα νανομπιλάκια προκαλούν από μόνα τους σοβαρές παρενέργειες, αλλά έτσι προχωράει η τεχνολογία: σπέρνοντας πτώματα) βάζουμε 2, 3, όσα θέλουμε τεχνητά RNA, και ορμάμε!!». Αυτή είναι η εξέλιξη, και δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Δοκιμές περί ασφάλειας και αποτελεσματικότητας; Ελάτε τώρα! Τα είπαμε! Απομένει η «αξιολόγηση», η οποία τι άλλο άραγε μπορεί να είναι από το να πέσουν γρήγορα οι υπογραφές, γρηγορότερα απ’ την έγκριση των προηγούμενων πλατφορμών;

Μετά από 2 μέρες ο εξοχότατος υπ.υγ. του ελλαδιστάν είχε κάνει την δική του «αξιολόγηση»… Είχε κάνει και την παραγγελία… Όσους δεν έχει «σώσει» ακόμα θα τους σώσει απ’ το ερχόμενο φθινόπωρο.

Εκείνος ο Bossche βέβαια (κι όχι μόνον αυτός) έχει ακριβώς την αντίθετη άποψη. Επειδή είναι ίσως ο νο 1 παγκόσμια (σίγουρα στην δύση) με συνδυασμό γνώσεων και εμπειρίας στη μοριακή βιολογία / στην εξελιγκτική βιολογία / στην ανοσολογία / στην κατασκευή (πραγματικών) εμβολίων∙ επειδή ούτε πουλάει κάτι ούτε βγάζει λεφτά απ’ τον φόβο, τον θάνατο ή/και το σακάτεμα των άλλων∙ επειδή, τέλος, τόλμησε εξ αρχής να προειδοποιήσει για όσα θα ακολουθούσαν τον μαζικό πλατφορμιασμό εν μέσω εξάπλωσης του τσαχπίνη (αναφορικά με τις μεταλλάξεις του), αξίζει πολύ μεγαλύτερη προσοχή και εμπιστοσύνη απ’ τους εμπόρους του θανάτου και τους πολιτικούς / μηντιακούς κλακαδόρους τους.


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Σασί γενικά

Δευτέρα 22 Αυγούστου>> Όσο για τους εμπόρους, τους φαρμακομαφιόζους; Κατ’ αρχήν είναι ισόβια αθώοι, όσους κι αν σκοτώσουν, όσους κι αν κοροϊδέψουν! Κέρδισαν την ασυλία τους με το σπαθί τους – για την ακρίβεια με το πορτοφόλι τους. Είναι ακριβώς αυτοί:

Ο κτηνίατρος ceo την 1 Απρίλη του 2021 πανηγύριζε  για την 100% προστασία της πραμάτειας του – στη «φάση 3» των δοκιμών, που όπως ξέρουμε πια απ’ τα εσωτερικά ντοκουμέντα της εταιρείας του, ήταν σκέτη απάτη (όλες οι δοκιμές). Αλλά μπορεί τότε να τον είχε πιάσει το πνεύμα της πρωταπριλιάς…

Στις 15 Αυγούστου του 2022 ενημέρωσε αυτοπροσώπως το κοινό του πως μετά από 4 δόσεις (Αλήθεια; Τις έκανε όλες; Μπράβο το θηρίο! Κορώνα / γράμματα παίζει την ζωή του!!!) κόλλησε… Με πολύ ήπια συμπτώματα βέβαια… Προφανώς από κάποια παραλλαγή της Ο… Εκείνο το 100% μετατίθεται, για τις επόμενες πλατφόρμες – έτσι δεν είναι; Ίσως να τον έπιασε το πνεύμα της θεομήτορος…

Κάποιοι αναρωτήθηκαν: μα γιατί βγαίνει και το λέει; Η γνώμη μας είναι απλή: για να μην διακινδυνέψει να μαθευτεί από αλλού, κι άρα να κατηγορηθεί ότι το έκρυψε… Θα ήταν, πράγματι, πολύ χειρότερο.

Ο άλλος είναι αυτός:

H moderna ως γνωστόν (;;;;) είναι παραμάγαζο της darpa, του τεχνολογικού βραχίονα του αμερικανικού στρατού. Έτσι μοιάζει «λογικό» ότι ο ceo της είναι πολύ οραματιστής! «Τι είναι οι mRNA πλατφόρμες;» αναρωτιέται ρητορικά σ’ αυτό το μικρό video. «Είναι σαν τα iphone! Κάθε Σεπτέμβρη κάνουμε αναβάθμιση στις apps του ipnone μας, έτσι δεν είναι; Ε, το λοιπόν, κάθε Σεπτέμβρη (εφ όρου ζωής…) θα κάνουμε ένα αναβαθμισμένο εμβόλιο, που θα μας προστατεύει απ’ όλες τις μεταδοτικές αρρώστιες!!!» (Κι όποιος επιζήσει επέζησε…)

Και πότε σχεδιάζεται να είστε έτοιμοι; ρωτάει η δημοσιογράφος (θα μπορούσε να προσθέσει γι’ αυτά τα αεί-φον-ικά εμβόλια… αλλά αυτό είναι λογοπαίγνιο στα ελληνικά ). «Έχουμε βάλει πλάνο σε 3 με 5 χρόνια» απαντάει ο θρασύς μεγαλοϋπάλληλος του αμερικανικού βαθέος κράτους.

Τι είναι αυτό; Τα 3 με 5 χρόνια; Παρηγοριά; Όχι δα!

Έτσι έχουν τα πράγματα. Να επαναλάβουμε αυτά για τις ώριμες αποφάσεις και τα πιστόλια στον κρόταφο;

Το άγχος του Σεπτέμβρη

Δευτέρα 22 Αυγούστου>> «Τι μας ετοιμάζουν;» είναι η εύλογη απορία πολλών ενόσω ακόμα προσπαθούν να απολαύσουν (αγχωμένη απόλαυση!) το καλοκαιρινό διάλειμμα. Το φθινόπωρο έρχεται, και είναι αναμενόμενο ότι οι διάφορες εξουσίες της καπιταλιστικής αναδιάρθρωσης θα σηκώσουν τα μανίκια τους.

Στέρεη απάντηση δεν έχει η ασταμάτητη μηχανή. Υπάρχουν όμως δυο – τρεις σταθερές που ακόμα κι αν δεν βγάζουν (ακόμα…) προβλέψιμους χειρισμούς των αφεντικών, δείχνουν τις συντεταγμένες της κίνησής τους.

Η μία σταθερά είναι το ψηφιακό φακέλωμα (κατ’ αρχήν υγείας). Colpo grosso που δεν υπάρχει περίπτωση να εγκαταλειφθεί ή να καθυστερήσει, εκτός αν πέσει πάνω στο τείχος μιας αδιάλλακτης, αποφασισμένης, διαρκούς και μαζικής αντίστασης των από κάτω.

Η δεύτερη σταθερά είναι οι αλληλεπάλληλες «κρίσεις». Όλες είναι μαστορεμένες από δυτικά μυαλά με συγκεκριμένους στόχους η κάθε μία. H «κρίση τροφίμων» μοιάζει να ΄χει υποχωρήσει προς το παρόν (τα ουκρανικά στάρια πλέουν προς τις αγορές), αλλά είναι κι αυτή στρατηγικής σημασίας και κάπου, κάπως, θα επανέλθει. Πέρα απ’ αυτήν, η συσσώρευση των υπόλοιπων («κρίση ρεύματος», «κρίση αερίου», «κρίση λιπασμάτων»), η μία βία πάνω στην άλλη, δημιουργεί ένα σύμπλοκο που δεν μας επιτρέπει βεβαιότητες για το αν οι τοξικοί των δυτικών γκουβέρνων (πολιτικές βιτρίνες, σύμβουλοι, παρατρεχάμενοι) είναι σε θέση να διαχειριστούν χωρίς ολοκλήρωση των πραξικοπημάτων τους – χωρίς ανάθεση της διαχείρισης σε γαλονάδες .

Κι αυτό επειδή ο τρίτος παράγοντας, καθόλου «σταθερά», μάλλον άγνωστος Χ


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Το άγχος του Νοέμβρη

Για να αντιστραφεί η υπερθέρμανση του πλανήτη χρειάζονται γενναίες κινήσεις. Σε αποκλειστική φωτογραφία της ασταμάτητης μηχανής (χα!) η Alexanderplatz τον ερχόμενο  Δεκέμβρη. (Διακρίνονται 3 μέλη του γερμανικού υπουργικού συμβουλίου – και καμία «άσκοπη μετακίνηση» τρίτων…

Τι σας παραξενεύει με το χιούμορ μας; Ανάμεσα στο «πολιτικό» και στο «πολικό» ένα «τι» κάνει όλη όλη την διαφορά…)

Δευτέρα 22 Αυγούστου>> Οι πολιτικές βιτρίνες (και όχι μόνο στο ελλαδιστάν) καμαρώνουν. Κορδώνονται. Έχουν αυτό το σάπιο πατερναλιστικό ύφος του «σωτήρα», για μια ακόμη φορά – ή σε ένα διαφορετικό πεδίο – μετά την υγιειονομική τρομοεκστρατεία. Είναι έτοιμες «να βοηθήσουν τους ευάλωτους» εν όψει ενός κατά πως λένε «κρύου χειμώνα».

Το περίεργο όμως δεν είναι η καλωσύνη της εξουσίας (!!!) Είναι το γεγονός ότι οι υπήκοοι εξακολουθούν να αγνοούν (ή να παριστάνουν ότι αγνοούν) ότι η ενεργειακή τους καθημερινότητα παίζεται κάθε μέρα, κάθε ώρα, στα «χρηματιστήρια ενέργειας» που έχουν δημιουργήσει τα κράτη μέλη της ε.ε. – για το καλό τους υποτίθεται.

Χρηματιστήριο σημαίνει τζόγος, ποιος δεν το ξέρει; Και χρηματιστηριακός τζόγος σημαίνει πως οτιδήποτε μπορεί να βαφτιστεί «σοβαρή αιτία» για κερδοσκοπία. Έπεσε μια τρίχα απ’ τα μαλλιά του Putin; «Ωωωωωω! Η ρωσία στριμώχνεται (στην ουκρανία) και θα αντιδράσει ρίχνοντας πετραδάκια στον nord stream. Bingo!!

Είναι τόσο εύκολο να φανεί αυτό. Οι τιμές των «συμβολαίων μελλοντικής παράδοσης» (αερίου) ή οι τιμές ρεύματος αλλάζουν κάθε μέρα, και συχνά κάθε ώρα μέσα στο ωράριο λειτουργίας των χρηματιστηρίων ενέργειας, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ούτε στην «προσφορά» ούτε στη «ζήτηση». Έχουμε γράψει στο παρελθόν, με παραδείγματα. Τα χρηματιστήρια και ο τζόγος τους είναι ο ναός των φημών και της σπέκουλας – οι δημαγωγοί συμπαρίστανται προβάλοντας κάθε βλακεία με κάθε σοβαρότητα….

«Μα!» θα πει κάποιος. «Δεν γίνεται πόλεμος στην ουκρανία; Δεν έχουν περιοριστεί – λόγω τιμωριών – οι όγκοι φυσικού αερίου που φτάνουν στην ευρώπη;» Ναι, αλλά κανείς δεν ξέρει ποια είναι η πραγματική επίπτωση αυτών των περιορισμών στις τιμές και ποια είναι η σπέκουλα. Όταν, για παράδειγμα, μερικές βδομάδες πριν η gazprom περιόρισε την παροχή μέσω nord stream 1 για τις συνηθισμένες δουλειές συντήρησης αυτό προβλήθηκε σπεκουλαδόρικα σαν τα «ρωσικά αντίποινα»∙ τέτοιοι περιορισμοί και τέτοιες δουλειές συντήρησης όμως γίνονται κάθε καλοκαίρι, εδώ και χρόνια, και φυσικά περνάνε απαρατήρητοι.

Είναι σαφές. Τα δυτικά καπιταλιστικά κράτη σπονσονάρουν τους τζογαδόρους ενέργειας για να κάνουν αυτήν την άγρια, «πρωταρχικού» τύπου συσσώρευση (σε χρήμα) που αργότερα θα «επενδύσουν» σε «πράσινα πυρηνικά». Ταυτόχρονα, χωρίς να διαταράξουν ούτε μια κεραία σ’ αυτήν την διαδικασία άγριας κερδοσκοπίας, επιδοτούν πατερναλιστικά τους φουκαράδες υπηκόους του, πράγμα που σημαίνει ότι τους χρησιμοποιούν σαν ενδιάμεσους για να επιδοτήσουν τις τζογαδόρικες τιμές: τα λεφτά των επιδοτήσεων καταλήγουν στις ενεργειο-μαφίες φυσικά.

Εν τω μεταξύ και το ρωσικό καθεστώς έχει καταλάβει πόσο βολικός είναι αυτός ο δυτικός τζόγος. Όχι μόνο επειδή ανεβάσει τις τιμές (άλλοτε του αερίου, άλλοτε του πετρελαίου, άλλοτε και των δύο) επιτρέποντάς του να πουλάει στα φιλικά κράτη με έκπτωση αλλά αισθητά ψηλά. Επιπλέον επειδή, ασήμαντες ειδήσεις του είδους «έχουμε επισκευές για 2 μέρες» εκτοξεύουν τιμές (και τον πανικό των αιχμαλώτων)… Συνεπώς είναι μια χαρά για τα συμφέροντά της να φωνάζει δυνατά η Μόσχα «εεε, που είστε; αύριο θα σταματήσει να δουλεύει μια τουρμπίνα, ε; μην το ξεχάσετε!»

Κι αυτό είναι το πρόβλημα. Πριν 4 δεκαετίες, είμαστε σίγουροι, αυτό το κόλπο δεν θα είχε αντέξει ούτε εβδομάδα! Οι υπήκοοι θα το είχαν αποκαλύψει «χαλαρά» και, με τον θυμό και την αποφασιστικότητα που αναλογεί στο θέμα, θα απαιτούσαν μαζικά να κλείσουν τα «χρηματιστήρια ενέργειας»!

Τώρα; Τι συνεχόμενη υπνοβασία είναι αυτή εδώ και χρόνια;