Εμείς κοιμόμαστε και η θανατοπολιτική δουλεύει

Η πρώτη απ’ τις 393 σελίδες (η αρίθμηση στη γωνία πάνω δεξιά) – σελίδα 821 στο σύνολο της έκθεσης.

Δευτέρα 5 Ιούνη>> Διέρρευσε… Θα βρεθούν σίγουρα κάποιοι caradinieroi/pfizeroi που θα πουν «σιγά! fake είναι!!!» Όμως η έκταση και οι λεπτομέρειες αυτού του εγγράφου είναι μια ισχυρή απόδειξη της εγκυρότητάς του: πρόκειται για λίστα 393 σελίδων (!!! καλά διαβάσατε, τριακόσιων ενενήντα τριών σελίδων) των «παρενεργειών» της πλατφόρμας της (βιομηχανικό όνομα: BNT162-B2) που η φαρμακομαφία Pfizer δίνει (μυστικά) στους συνεργάτες της, τον αμερικανικό FDA και τον ευρωπαϊκό EMA, για να είναι «τυπικά εντάξει στις συμβατικές υποχρεώσεις της» απέναντί τουςυπό τον όρο, φυσικά, ότι αυτές οι αναφορές θανάτου θα παραμένουν «μεταξύ τους»….

Κι έτσι ακριβώς συμβαίνει. Στις ηπα χρειάστηκε επίμονη προσπάθεια στα δικαστήρια κατά του FDA για να «αποχαρακτηριστούν» αυτές οι αναφορές, κι έτσι μάθαμε μια πρώτη παρτίδα – δεν ξέρουμε όμως που βρίσκεται τώρα αυτή η διαδικασία ενημέρωσης του κοινού. Στην ευρώπη δεν έχει γίνει κάτι ανάλογο κατά του EMA, δικαστική διαταγή δηλαδή∙ κι έτσι η μόνη ελπίδα απέμενε η «διαρροή».

Αυτό έγινε. Ίσως – ίσως λέμε… – υπάρχουν ακόμα κάποιοι με αίμα στις φλέβες τους στην γραφειοκρατία του «φύλακα της δημόσιας υγείας στην ε.ε.», του ΕΜΑ…. Το έγγραφο που διέρρευσε προέρχεται απ’ την ίδια την φαρμακομαφία, και αφορά τις «παρενέργειες» που έχει μαζέψει η ίδια μέσω «κίτρινων καρτών» σε όλη την ζώνη πλατφορμιασμού την οποία ελέγχει, για το εξάμηνο διάστημα από 19 Δεκέμβρη του 2021 ως τις 18 Ιούνη 2022.

Ας το επανάλαβουμε: μία φαρμακομαφία (έδρασαν άλλες δυο…) ενημερώνει εμπιστευτικά τον ευρωπαϊκό ΕΜΑ, τον ελεγκτή της δηλαδή (υποθέτουμε και τον FDA, και τον αγγλικό ανάλογο, τον καναδέζικο, τον αυστραλιανό…) για το πόσους σακάτεψε (δεν υπάρχει ειδική καταμέτρηση των θανάτων / δολοφονιών…) το εξάμηνο μεταξύ 19 Δεκέμβρη 2021 και 18 Ιούνη 2022 (προφανώς υπάρχουν ανάλογες εξάμηνες εμπιστευτικές εκθέσεις πριν και μετά…) με μια λίστα 393 σελίδων… όπου στη μία άκρη υπάρχουν τουλάχιστον 9.700 ιατρικοί όροι παθήσεων και στην άλλη πίνακες με αριθμούς… Ναι: στην εμπιστευτική αναφορά της ίδιας της φαρμακομαφίας καταγράφονται πάνω από 9.700 διαφορετικές παρενέργειες!!!! Δεν πρέπει να υπάρχει κάτι, οτιδήποτε, που θα μπορούσε να συμβεί σ’ έναν ζωντανό οργανισμό από ένα γενετικό «δηλητήριο» ή και οποιαδήποτε άλλη ξένη ουσία, που να λείπει απ’ αυτή τη λίστα!!! Αν αυτό δεν είναι πλάνο οργανωμένης παραγωγής μαζικής νοσηρότητας τότε τι είναι;;;;;;;

Κι ας συμπληρώσουμε αναγκαστικά ότι ο αριθμός των περιστατικών είναι σαφώς μικρότερος απ’ την πραγματικότητα, ίσως πολύ μικρότερος, αφού υπήρχε διεθνώς η «γραμμή» ότι «αποφεύγουμε να συμπληρώνουμε ‘κίτρινες κάρτες’ αποδίδοντας τα σακατέματα σε ‘ψυχολογικούς λόγους’ ή ό,τι άλλο…» Όμως μπροστά στην έκταση του εγκλήματος που η μία απ’ τις φαρμακομαφίες παραδέχεται (εμπιστευτικά δηλαδή συνωμοτικά) σ’ αυτήν την αναφορά, δεν θέλουμε να σκεφτούμε καν και καν ότι οι «επιτυχίες» της είναι πολλαπλάσιες…

Λοιπόν, αυτή η υπεραναλυτική και τακτοποιημένη λίστα είναι ίσως αδύνατο να διαβαστεί∙ παρά μόνο από ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με την ιατρική ορολογία στα αγγλικά.

Προκύπτουν όμως μερικά «σύνολα»:

Βλάβες συνολικά στο εξάμηνο: 1.591.026

Βλάβες συνολικά απ’ την αφετηρία του πλατφορμιασμού ως τις 18 Ιούνη του 2022: 4.964.106

Βλάβες στο αίμα και στο λεμφικό σύστημα: 100.970

Καρδιακές βλάβες: 126.193

Γενετικές βλάβες: 1.143

Βλάβες οργάνων ακοής: 47.038

Βλάβες οργάνων όρασης: 61.518

Ενδοκρινικές βλάβες: 4.115

Βλάβες στο συκώτι και στη χολή: 4.380

Βλάβες στο ανοσοποιητικό: 31.895

Μολύνσεις και λοιμώξεις: 167.382

Βλάβες μέσω θηλασμού: 5.796

Βλάβες μυοσκελετικού και συνδετικού ιστού: 539.299

Καρκίνοι: 1.391

Βλάβες στη διάρκεια εγκυμοσύνης και λοχείας: 4.056 (εδώ περιλαμβάνονται αποβολές, θάνατοι εμβρύων, γεννήσεις νεκρών μωρών, αιμορραγίες μετά τον τοκετό…).

Ψυχιατρικές βλάβες 77.148 (περιλαμβάνονται και αυτοκτονίες…)

Νεφρικές βλάβες: 13.647

Βλάβες στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα και στον μαστό: 178.353

(Το σύνολο των 393 σελίδων εδώ).

Η 4η απ’ τις 393 σελίδες της θανατοπολιτικής του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος και των λακέδων του.

Πισώπλατα κτυπήματα – και φτύσιμο στα μούτρα

«Μια πράξη φιλανθρωπίας… Ο εμβολιασμός» Παραμονές χριστουγέννων του 2020 το καθεστωτικό γερμανικό stern δίνει μέσω εξωφύλλου «μαθήματα φιλανθρωπίας» διαφημίζοντας την γενετική μηχανική των pfizer/bioNTech ως «δώρο των 3 μάγων»… Χοντροκομμένη προπαγάνδα, για ηλίθιους, σ’ έναν πόλεμο μέχρις εσχάτων!

Δευτέρα 5 Ιούνη>> Η πιο πάνω «εμπιστευτική» έκθεση παραδόθηκε στον «φύλακα άγγελο» της δημόσιας υγείας στην ευρώπη ΕΜΑ στα τέλη Αυγούστου του 2022. Έχουν περάσει από τότε 9 μήνες, και ο ΕΜΑ έχει αποδειχθεί απόλυτα έμπιστος – για τους φαρμακομαφιόζους. Δεν έβγαλε άχνα.

Από την άλλη μεριά οι φαρμακομαφίες έχουν βγάλει κέρδη πραγματικά αμύθητα. Μ’ ένα μικρό μόνο μέρος απ’ αυτά τα ποσά θα μπορέσουν να εξαγοράσουν ακόμα περισσότερους όπως και όποτε θέλουν. Με το κιλό. Έχοντας «εξασφαλίσει» όχι μόνο την «ασυλία» αλλά, κυρίως, την σιωπή (και την σιωπή των αμνών…) οι φαρμακομαφίες και το σύνολο του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος προχωρούν στην υλοποίηση της καθολικής βιο-τεχνολογικοποίησης (και ιδιοκτησίας) οποιασδήποτε μορφής ζωής θεωρούν «αποδοτική» και «κερδοφόρα»: τα μεταλλαγμένα, που ακόμα και πριν από 20 ή 15 χρόνια θεωρούνταν ανάθεμα, σύντομα θα βρίσκονται παντού. Ο σκοπός είναι αφενός οτιδήποτε θεωρείται «φάρμακο» ή «εμβόλιο» να γίνει γενετική μηχανική, αφετέρου οτιδήποτε τρώγεται να είναι παράγωγο της ίδιας μηχανικής. Στο όχι μακρινό βάθος του ορίζοντα γνέφουν τα «τροφο-φάρμακα»…

Το να πούμε πως οι «θεσμοί» που υποτίθεται πληρώνονται και υπάρχουν για χάρη του «δημόσιου συμφέροντος» έχουν διαλυθεί και πουληθεί σαν σκραπ σε κάθε εγκληματία, είναι κοινότοπο. Να πούμε ότι ΣΔΙΤ, η περίφημη «συνεργασία δημόσιου / ιδιωτικού τομέα», είναι το ψευδώνυμο του φασισμού είναι επίσης κοινότοπο.

Δείτε την επόμενη αναφορά…

Οι αποδείξεις πέφτουν σαν το χαλάζι!

Δευτέρα 5 Ιούνη>> Αυτό κάτω είναι επίσημο έγγραφο της Βρετανικής Ρυθμιστικής Αρχής Φαρμάκων και Φροντίδας Υγείας / MHRA. Το ανάλογο, δηλαδή, του αμερικανικού FDA, του ΕΜΑ (για την ε.ε.) κλπ. Οι «υπεύθυνοι» για την «ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα» των κάθε είδους φαρμάκων και σκευασμάτων που βγαίνουν στην πιάτσα.

Η MHRA θέλει επειγόντως να «αγοράσει κάτι»…

Προσέξτε πρώτα την ημερομηνία πάνω αριστερά: 23 Οκτώβρη 2020… Οι πλατφορμιασμοί ΔΕΝ έχουν ξεκινήσει ακόμα!!!

Δείτε τώρα την παραγγελία στο κάτω μέρος της εικόνας:

Η MHRA ζητεί επειγόντως ένα software εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για να επεξεργάζεται τον αναμενόμενο μεγάλο όγκο των παρενεργειών του εμβολίου για την covid-19, και να διασφαλίζει ότι δεν θα χαθούν λεπτομέρειες απ’ το αρχείο αυτών των παρενεργειών…

Σε απλά ελληνικά: στα τέλη Οκτώβρη του 2020, δύο μήνες πριν την αφετηρία της δολοφονικής επιβολής της γενετικής μηχανικής, η βρετανική MHRA που, υποτίθεται, δουλειά της είναι να επιβεβαιώνει την «ασφάλεια» των φαρμάκων, ΗΞΕΡΕ ότι οι πλατφόρμες που η ίδια είχε εγκρίνει (ή σκόπευε να εγκρίνει άμεσα) θα είχαν «μεγάλο όγκο παρενεργειών»! Τόσο μεγάλο ώστε χρειαζόταν εφαρμογή «τεχνητής νοημοσύνης» για να διαχειριστεί τον «μεγάλο όγκο» (σαν πληροφορίες φυσικά, κρυμμένες απ’ τους υποτελείς…)∙ εφαρμογή που έψαχνε επειγόντως…

Ήξερε η MHRA ότι θα γινόταν σφαγή υπό την επίβλεψή της και δεν το ήξεραν ο FDA ή ο EMA, ή οι αντίστοιχες καναδικές, αυστραλιανές ή/και ισραηλινές «υπηρεσίες προστασίας της δημόσιας υγείας»;

Ρωτήστε παρακαλούμε την γνώμη των caradinieroi/pfizeroi που γνωρίζετε… Αυτοί είναι πολύ έξυπνοι, και είχαν / έχουν όλες τις «σωστές απαντήσεις» για θέματα «επιστήμης», «δημόσιας υγείας», κλπ.

Το όργιο καλά κρατεί!

Η εισαγγελία της ε.ε. (ποια ακριβώς;) ερευνά τα πεπραγμένα της κυρίας Ursula… Όμως είτε η έρευνα καταλήξει κάπου είτε όχι το άλλοτε «λαμπρό σχέδιο της ευρωπαϊκής ένωσης» δείχνει έντονα σημάδια παρακμής και σαπίλας – από μέσα… Εξηγούνται βέβαια…

Δευτέρα 5 Ιούνη>> Θα θυμάστε ίσως ότι η κυρία Ursula (παρακοιμώμενη του ιδιοκτήτη βιοτεχνολογικής επιχείρησης κυρίου von der Leyen…), που είναι κάτι σαν «πρωθυπουργός» της ε.ε. και πολύ γενναιόδωρη / αβέρτη όταν πρόκειται για το καλό των υπηκόων «της», είχε κάνει μυστικές / προσωπικές συμφωνίες με τον άλλο σωτήρα, τον κτηνίατρο ceo της φαρμακομαφίας, για την αγορά μιας τεράστιας ποσότητας πλατφορμών. Το τρίτο στη σειρά τέτοιο συμβόλαιο Leyen-Bourla (για το οποίο το «υπουργικό συμβούλιό» της / η commission αρνείται να δώσει οποιαδήποτε σοβαρή πληροφορία…) – τα δύο προηγούμενα ήταν τον Νοέμβρη του 2020 και τον Φλεβάρη του 2021 – που υπογράφτηκε τον Μάη του 2021 προέβλεπε ότι ως το τέλος του 2023 η ε.ε. θα έχει αγοράσει 900 εκατομμύρια δόσεις. Πλατφόρμες να φαν’ κι οι κότες!!

Υπάρχει όμως πλέον ένα προβληματάκι: έχουν παραληφθεί τα 400 εκατομμύρια που ουσιαστικά έχουν «περισσέψει» (το Βερολίνο έχει μόνο του 150 εκατομμύρια άχρηστες / ληγμένες δόσεις και ψάχνει που θα τις θάψει), και φυσικά επιπλέον 500 εκατομμύρια θα περισσεύουν απ’ όλους τους πάτους των αφεντικών και των ειδικών τους στην ενωμένη ευρώπη. (Τα αφρικανικά κράτη δεν ενθουσιάζονται πλέον καθόλου με το να είναι η χωματερή των δυτικών δηλητηρίων…)

Πριν μια δεκαριά μέρες, στις 26 Μάη, η commission ανακοίνωσε ότι επαναδιαπραγματεύτηκε με την φαρμακομαφία τις παραγγελίες που είχε κάνει το 2021. Το αρχικό επίδικο της νέας διαπραγμάτευσης ήταν αυτά τα 500 εκατομμύρια δόσεις που εκκρεμούν, οι οποίες με την «φιλική τιμή» των 20-ευρώ-η-δόση σήμαιναν 10 δις ευρώ (ψίχουλα σα να λέμε…) στα ταμεία της φαρμακομαφίας. Η καινούργια συμφωνία προβλέπει πως αντί για 500 εκατομμύρια δόσεις, η ε.ε. θα αγοράσει 70 εκατομμύρια για κάθε χρονιά απ’ το 2023 ως και το 2026∙ σύνολο 280 εκατομμύρια δόσεις. (Για ποιους άραγε; «Δόσεις» ό,τι νάναι; Θα φανεί σύντομα…)

Αλλά η φαρμακομαφία έβαλε την υπογραφή της σ’ αυτό το deal μόνο υπό τους εξής όρους (που εντοπίστηκαν για ελάχιστο χρόνο από τα καθεστωτικά διεθνή μήντια financial times, reuters και politico – και μετά «ξεχάστηκαν» σβέλτα). Πρώτον, η ε.ε. θα πληρώσει «πρόστιμο» 10 ευρώ για κάθε δόση που δεν παραλαμβάνει απ’ τα παλιά συμβόλαια. Δηλαδή 500 – 280 = 220 εκατομμύρια, επί 10 ευρώ = 2,2 δις «ποινή». Και δεύτερον, αυτές οι «καινούργιες δόσεις» (τα 280 εκατομμύρια…) δεν θα κάνουν 20 ευρώ η μία, αλλά μια άγνωστη (σε τρίτους) τιμή.

Ποια μπορεί να είναι αυτή; Στις ηπα η φαρμακομαφία πουλάει «λιανική» από 110 έως 130 δολάρια την δόση. Στην ε.ε. πουλάει «χοντρική», συνεπώς μπορεί να κάνει μια «καλύτερη τιμή»… ας πούμε 40 ευρώ την δόση (ας το επαναλάβουμε: αυτό είναι δική μας υπόθεση, όχι όμως εντελώς αυθαίρετη). Με 40 ευρώ η μία, ο λογαριασμός για την επόμενη τετραετία θα πάει άλλα 11,2 δις. Με 30 ευρώ η μία («δεν πουλάμε, χαρίζουμε!!!») θα πάει άλλα 8,4 δις. Συν τα 2,2 δις της ποινής, ο λογαριασμός θα κλείσει έτσι στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Κι αυτό είναι «το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε κυρία Ursula, μόνο επειδή είστε εσείς!!!»

Με δυο λόγια: η θρυλική commission ακύρωσε μια άχρηστη συμφωνία για φονικές πλατφόρμες γενετικής μηχανικής αξίας 10 δισεκατομμυρίων για να κάνει μια καινούργια για φονικές πλατφόρμες αξίας 10,6 δισεκατομμυρίων – στην καλύτερη (από οικονομική άποψη).

Οι caradinieroi/pfizeroi ίσως διαμαρτυρηθούν, αφού 70 μύρια δόσεις πλατφορμών τον χρόνο δεν φτάνουν «για όλο το λαό» της ε.ε…. Απ’ την άλλη μεριά όμως αυτή η πανδημία «έχει λήξει»∙ και είναι αμφίβολο το πόσοι υπάρχουν που θέλουν να συνεχίσουν να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα δίνοντας μπράτσο.

Έτσι υπάρχουν στον πάγκο του χασάπη δύο ζητήματα μαζί. Το πρώτο: τα δισεκατομμύρια που πάνε στα ταμεία της φαρμακομαφίας, για να μπορέσει να εξαγοράσει … ακόμα και τα δένδρα! Να το θυμίσουμε: κάτι ανάλογο, σε μικρότερη κλίμακα, είχε γίνει με την «βγήκε ο χάρος παγανιά» δήθεν θανατηφόρα επέλαση της «γρίπης των χοίρων» το 2009. Η φαρμακομαφία roche ξεπούλησε το «σωτήριο» tamiflu με τα φορτηγά, με τις κυβερνήσεις να κάνουν deal «έκτακτης ανάγκης» μαζί της∙ μόνο για να καταλήξουν οι τόνοι του «σωτήριου» στις χωματερές. Τότε εκείνες οι συμφωνίες θεωρήθηκαν «σκάνδαλο», αν και δεν πήγαν φυλακή εκείνοι που τις έκαναν (και στα μέρη μας… γνωστοί είναι…). Σε κάθε περίπτωση, αν για παράδειγμα, η κυρία Καϊλή αποδειχθεί ένοχη χρηματισμού και βρεθεί με κάποια ποινή στην πλάτη της, για την κυρία Ursula και τους περί αυτήν θα έπρεπε να έχει ανοίξει ήδη το γνωστό «Νταχάου της Κέρκυρας» (παλιά φυλακή / κάτεργο) όπως ήταν όταν έκλεισε, σαν ευνοϊκή αντιμετώπιση και σαν η καλύτερη κατά το δυνατόν φιλική μεταχείριση.

Το δεύτερο: η καινούργια παραγγελία εκατομμυρίων «δόσεων» πλατφορμών οι οποίες, υποθέτουμε βάσιμα, είναι με ανοικτό περιεχόμενο!!! Όχι, δηλαδή, για τον γνωστό τσαχπίνη… με το ίδιο «σασί» (οπότε δεν χρειάζονται άλλοι έλεγχοι, δοκιμές και οι παρόμοιες αηδίες…) αλλά … διαφορετικό mRNA… Η ε.ε. δεν πληρώνει καν και καν γενετική μηχανική για συγκεκριμένο λόγο∙ πληρώνει εταιρεία γενετικής μηχανικής, γενικά. Με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Για τι όμως; Τι ετοιμάζουν άραγε; Από τι θέλουν να μας σώσουν;

 

Στον καταραμένο τόπο Μάη μήνα βρέχει

Δευτέρα 22 Μάη>> Έτσι πάει μια παλιά παροιμία: οι μαγιάτικες βροχές  χαλάνε τα στάρια και τις ελιές. (Μετά έρχεται «ακρίβεια», «κρίση τροφίμων», κλπ…)

Αντίθετα οι φάρμες troll δεν ενοχλούνται. Είναι all weather. Το τρολάρισμα έχει βέβαια μικρή διατροφική αξία. Αλλά είναι φτηνό, προσιτό στον καθένα: δεν χρειάζεται να έχεις επιχειρήματα, αρκεί να κοροϊδεύεις τα επιχειρήματα του άλλου. Και χορταίνει το Εγώ σου.

Κάπως έτσι το τρολάρισμα έγινε τρόπος ζωής, καθημερινής συμπεριφοράς∙ πέρα κι απ’ τα antisocial media. (Αν αυτό λέγεται ζωή).

Συνεπώς η ασταμάτητη μηχανή δεν μπορεί παρά να υποκλιθεί στο μεγαλείο του λαού και να συμβάλει με την δική της ασήμαντη τρολιά.

Ερώτηση: Ποιος ήταν λοιπόν ο πραγματικός, μεγάλος ηττημένος της χθεσινής ετυμηγορίας;

Απάντηση: Ο σουλτάνος! 0% πήρε ο Erdogan! Ούτε την δική του ψήφο δεν βρήκε! Ούτε μαντήλι για να κλάψει δεν υπήρχε! Πράγμα που σημαίνει το γνωστό: η τουρκία διαλύεται, καταρρέει, καταστρέφεται…

(Άι γειά σας… Σε κανά δυο χρόνια θα κοιτάτε πίσω και θα σπάτε το κεφάλι σας για το «πως φτάσαμε εδώ»… Πόσοι «πολιτικοί ρεαλισμοί» χρειάστηκαν… )

Το DDT της δημοκρατίας

Αυτό κι αν είναι ψέκασμα! Με ιατρική και επιστημονική εγγύηση φυσικά! (Μέχρι που αποκαλύφθηκε η τοξικότητα…)

Δευτέρα 15 Μάη>> Οι μεν θα το ρίξουν στον ένα για να φύγει ο άλλος. Οι δε θα το ρίξουν στον άλλο για να μην έρθει ο ένας. Η θρυλική «γιορτή της δημοκρατίας» είναι επιχείρηση απολύμανσης. Οι υπήκοοι δεν ψηφίζουν∙ ψεκάζουν με το γνωστό παρασιτοκτόνο «μηχείρον».

(Και μετά τους πιάνει φαγούρα, βγάζουν καντήλες, βήχουν και ξεροβήχουν… Μα αυτά είναι δηλητήρια, πρέπει να κρατάς τη μύτη σου όταν τα χρησιμοποιείς…)

Ας είμαστε, όμως, δίκαιοι: το εκλογικό σώμα είναι τσακισμένο ψυχο-συναισθηματικά. Είναι ένα συλλογικό σώμα Xanax, ένα συλλογικό σώμα υπό χημική καταστολή. Το “no future” κάποτε ήταν punk σλόγκαν∙ τώρα το “no present” είναι η σημαία της μεγάλης φυγής προς οτιδήποτε virtual, οτιδήποτε παραισθησιακό, όσο σάπιο κι αν είναι. Η γενική παρακμή του δυτικού καπιταλισμού, όχι μόνο οικονομική και θεσμική αλλά και ηθική, αισθητική, διανοητική, είναι επενδεδυμένη σε κάθε γωνιά του «ανήκομεν εις την Δύσιν». (Για να μην πούμε για την «σωστή μεριά της ιστορίας» και ανατριχιάσετε!) Και σ’ αυτήν εδώ την άκρη της χερσόνησου του Αίμου, που την έβγαζε (και θα ήθελε να συνεχίσει να την βγάζει) με προσόδους (γαιοπροσόδους και αντιπαροχές, προσόδους πολιτικές, προσόδους γεωπολιτικές), η αυτοκριτική δεν ήταν ποτέ mainstream προσόν. Ούτε ατομικό, ούτε συλλογικό. Απομένουν μόνο τα μικροαστικά σωσίβια: η μικρόνοια, η μνησικακία, η μικροψυχία, ο κυνισμός. Και οι ψυχολόγοι.

Panagos rules OK! Τα «μπαρμπαδάκια – μικρές σταγόνες αισιοδοξίας» κυκλοφορούν επικίνδυνα!

Κάτι «έξω-από-δω» πρέπει να φταίει! Κάτι διαβολικό! Κάπου πρέπει να πεταχτούν οι ευθύνες! Η βαθύτερη ιστορική συνέχεια, η μόνη ίσως κληρονομιά απ’ τους «αρχαίους ημών προγόνους», το δείχνει: στον αποδιοπομπαίο τράγο, στον φαρμακό.

Ας αγκαλιάσουμε λοιπόν το «μηχείρον», ας το κρατήσουμε σφικτά, ας δεθούμε με δαύτο: ο μικροαστισμός είναι εδώ και χρόνια μια απότομη, κακοτράχαλη κατηφόρα, μπορεί και γκρεμός. Οπότε ας παραστήσουμε ότι κάνουμε bungee jumping…

(Με μια συζητήσιμη – σίγουρα από γραμματολογική άποψη – ταύτιση υποκειμένου και αντικειμένου στην ίδια φράση, το κκε υποστηρίζει ότι μόνο ο λαός σώζει τον λαό. Χμμμμ…. Σα να έρχεται (το κκε) στα λόγια μας. Η απαισιοδοξία είναι το μεγάλο κοίτασμα κάτω απ’ την επιφάνεια αυτών των λέξεων. Διότι γίνεται λόγος για σωτηρία∙ όχι για απελευθέρωση∙ όχι για κοινωνική χειραφέτηση∙ ούτε καν για εργατική δικαιοσύνη. (Πάνε αυτά. Δεν πουλάνε…)

Όχι, δεν κάνουμε κριτική κομμουνιστικής ορθότητας!! Έτσι κι αλλιώς τα λόγια τα παχιά είναι φτηνά και εύκολα. Πόσοι άραγε δηλώνουν έτοιμοι για την «επανάσταση» (στις 21 Μάη) απ’ αυτούς που κρατικοποιήθηκαν φανερά και πανηγυρικά τα τελευταία 3 χρόνια; Όχι λοιπόν, δεν είμαστε εκπρόσωποι της σύγχρονης εργατικής τάξης (απλά και μόνο μέλη της…) για να κουνήσουμε το δάκτυλο…

Αλλά η σωτηρία σαν πολιτικό ζητούμενο είναι χειρότερη από κινούμενη άμμο. Άλλοι ελπίζουν στη σωτηρία απ’ τον μεγαλο(α)δύναμο. Άλλοι είναι σίγουροι ότι τους έσωσαν οι φαρμακομαφίες. Πολλοί ποντάρουν στη σωτηρία μέσω τζόγου. Όλοι σώζονται απ’ τις καθημερινές δόσεις αντικαταθλιπτικών. Κάποιοι τα βροντάνε και φεύγουν – για να σωθούν. Εν τέλει πολύς λαός θα το ρίξει είτε στον έναν, είτε στον άλλο, είτε στον επόμενο και στον παρεπόμενο, θα ψεκάσει δεξιά κι αριστερά ή θα παραστήσει τον εκλεκτικό, αφού άλλωστε το super market της ολιγαρχικής εκπροσώπησης εκτός από απορρυπαντικά διαθέτει και σάλτσες – για να «σώζεται», για όλα τα γούστα, το κατιτίς τους. Το «βίωμα»….

Το πρόβλημα με την «σωτηρία» δεν είναι ότι λείπει ο κομμουνισμός από τις φλέβες της. Ούτε ότι ακόμα κι αν είναι φανατικά ζητούμενη παραμένει πάντα αβέβαιη. Το πρόβλημα είναι ότι αναβλύζει εσχατολογία και παραίτηση∙ ίσως και μοιρολατρεία. Η σωτηρία ποτέ δεν ήταν μοχλός ριζικού κοινωνικού μετασχηματισμού∙ κουβαλάει μάλλον ένα βαρύ φορτίο απελπισίας.

Εκτός αν κάποιοι προβοκάτορες ολοκληρώσουν το σύνθημα κάνοντάς το τριγωνικό. Ως εξής: μόνο ο λαός σώζει τον λαό – από τον εαυτό του!! Αλλά αυτό τι είναι; Γρίφος; Σοφιστεία; Εξυπνάδα; Ή περιθωριακή αναρχοαυτόνομη σχοινοβασία;

Μόλις ο λαός καταλήξει με ποιόν είναι σε πόλεμο, με την ρωσία; την κίνα; τη λευκορωσία; το ιράν; τις αραβικές πετροχούντες; το ευρασιατικό project; το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη; και κυρίως όταν και όποτε τελειώσει αυτός ο 4ος παγκόσμιος πόλεμος, θα σας απαντήσουμε σ’ αυτά τα φλέγοντα περί λαού-ενώπιον-των-ευθυνών-του… Ως τότε «σκάσε και σκάβε» – για να το πούμε όσο πιο κομψά γίνεται…)

Μην παραμυθιάζεσθε! Δεν είναι ένα εμπόλεμο σόι! Είναι ένα εμπόλεμο καθεστώς με (σχεδόν) διακομματική συναίνεση…

Πώς το συμπύκνωσε η άλλοτε αυθεντική λαϊκή σοφία; Όπως στρώσεις θα κοιμηθείς; Ε, αυτό.

Η οργανωμένη νοσηρότητα

Δευτέρα 15 Μάη>> Δεν θα κουραστούμε να το φωνάζουμε και να το ξαναφωνάζουμε: οι φαρμακομαφιόζοι, σα βασικός πυλώνας του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος, ένα και μόνο ένα συμφέρον έχουν, κι αυτό προωθούν (με την βοήθεια των κάθε είδους λακέδων τους, επώνυμων κι «ανώνυμων»): την γενικευμένη, μόνιμη νοσηρότητα των εκατομυρίων αιχμαλώτων.

Εντάξει. Αυτά τα λέμε εμείς, που είμαστε «ψέκα» (και άλλα πολύ χειρότερα…). Να τα λένε όμως και οι ίδιοι οι φαρμακομαφιόζοι; Γιατί όχι όμως; Ο εθνικός ήρωας κτηνίατρος ceo για παράδειγμα, ΔΕΝ σπάει πέτρες ώσπου να τις κάνει άμμο λεπτή σαν πούδρα όπως θα έπρεπε. Απ’ την μεριά του, μέχρι τώρα, έχει νικήσει∙ και βλέπει με ακόμα μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον. Το δικό του και των μετόχων του.

Στα μέσα του περασμένου Μάρτη το μαγαζί του κτηνίατρου ceo εξαγόρασε έναντι του ευτελούς ποσού των 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων (ένα μικρό μέρος της γαλαξιακής κερδοφορίας απ’ την δολοφονική εκστρατεία των mRNA πλατφορμών) την «παγκόσμιου βεληνεκούς» (όπως λέει για τον εαυτό της) αμερικανική βιοτεχνολογική εταιρεία Seagen. H οποία ειδικεύεται σε αντικαρκινικές τεχνολογικές καινοτομίες…

Την μέρα της ανακοίνωσης της εξαγοράς (13 Μάρτη 2023) ο θα-έπρεπε-να-σπάει-πέτρες-ως-την-δέκατη-ζωή του ceo θριαμβολογούσε συνεντευξιαζόμενος στο cnbc. Και εξηγούσε ότι το καινούργιο επιχειρηματικό / τεχνολογικό διαμάντι στο στέμμα του φτιάχνει τουρμποκίνητους πυραύλους υψηλής ακρίβειας κατά του καρκίνου… που είναι κάτι σαν τις mRNA πλατφόρμες, αλλά για τον καρκίνο….

Είναι γνωστό (;;;;) πως οι λιπιδοκίνητες mRNA πλατφόρμες προορίζονταν (και δοκιμάστηκαν ξανά και ξανά) επί χρόνια για το χακάρισμα καρκινικών κυττάρων – έτσι ώστε να τα «σκοτώνουν». Αποδείχθηκε ότι σε πάνω απ’ το 50% των δοκιμών έκαναν το ακριβώς αντίθετο: όξυναν την καρκινογένεση! Προκαλούσαν ένθετη μεταλλαξιογένεση, δηλαδή ενεργοποίηση επιπλέον ογκογονιδίων – αντί για την καταστροφή εκείνων που ήδη υπήρχαν.

Η mRNA τεχνολογία εγκαταλείφθηκε ως «αντικαρκινική γενετική θεραπεία» όταν έπεσε η ιδέα ότι μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά κερδοφόρα ως «αντι-ιική γενετική πρόληψη»!! Κι εκεί τα πειράματα σε ζώα αποδείχθηκαν θανατηφόρα, αλλά… καμία καπιταλιστική εγκληματική ιδέα δεν πρέπει να πάει χαμένη!!

Γιατί τώρα ο κτηνίατρος ceo καμαρώνει για την «επένδυση» σε μια διαφορετική γενετική τεχνολογία που υπόσχεται (υποτίθεται) ότι θα είναι τουρμποκίνητη; Επειδή – όπως «προφήτευσε» στην ίδια συνέντευξη με χαρά που δεν κρυβόταν – ο ένας στους τρεις κατοίκους αυτού του πλανήτη πρόκειται να εμφανίσει καρκίνο στη διάρκεια της ζωής του!

Και που το ξέρει αυτό ο κτηνίατρος;


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Ποιο φυσικό ανοσοποιητικό;

Δευτέρα 15 Μάη>> Οι πύρινοι υπερασπιστές της «επιστήμης» των ceo και των μαφιόζων, αυτοί που διέπρεψαν σα συνήγοροι του μεγαλύτερου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας «σε καιρό ειρήνης» (τυπικά…), κάπου έχουν λουφάξει. Ή «ασχολούνται με άλλα». Ή παραληρούν. Πάντως δεν αντέχουν να αντικρύσουν την καταραμένη καπιταλιστική πραγματικότητα, που ήδη τους (μας…) φτύνει στα μούτρα.

Η Margery Smelkinson, ερευνήτρια και στέλεχος του «μαγαζιού» που είχε αφεντικό τον αποδεδειγμένα αδίστακτο Fauci, του «Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργιών και Μεταδοτικών Ασθενειών» / NIAID των ηπα, αποφάσισε να ανοίξει το στόμα της καταθέτοντας πριν 2 μέρες σε μια υποεπιτροπή της αμερικανικής βουλής, που κάνει έρευνα για την «διαχείριση της πανδημίας».

Οι δημόσιες υπηρεσίες υγείας των ηπα είπε η Smelkinson επέλεξαν να υποβαθμίσουν την φυσική ανοσία. Πώς το έκαναν αυτό; Η Smelkinson αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή στις αρχές του 2021 συναντήθηκαν μυστικά ο Fauci, η Roshelle Walensky (επικεφαλής των CDC..) και άλλοι παρόμοιοι αξιωματούχοι, για να δουν τι θα κάνουν με την φυσική ανοσία και, ειδικά, με την ισχυρή ανοσία μετά από μόλυνση με τον τσαχπίνη, που απειλούσε να τινάξει στον αέρα όλη την εκστρατεία βίαιου πλατφορμιασμού των πάντων. Οι έρευνες, σοβαρές και απανωτές, η μία μετά την άλλη το 2020 και στις αρχές του 2021 (προφανώς σε «μη εμβολιασμένους»…) έδειχναν επίμονα ότι το φυσικό ανοσοποιητικό της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπηκόων (με την εξαίρεση όσων είχαν ήδη αδύναμη υγεία, όπως άλλωστε φώναζαν ξανά και ξανά οι κινέζοι γιατροί μετά την Wuhan…) τα κατάφερνε μια χαρά, όχι μόνο απέναντι στην όποια μόλυνση αλλά, επιπλέον, μετά απ’ αυτήν.  

Οι εγκληματίες έπρεπε να απαντήσουν στο αν η μόλυνση και η φυσική ανοσία εξαιτίας της ισοδυναμούσε «με μία ή περισσότερες δόσεις» των mRNA πλατφορμών. Διότι χάρη στην εγκληματική ιδεολογία τους η φυσική ανοσία είχε πλέον μοναδικό «μέτρο» τις δόσεις των πλατφορμών∙ έξω και μακριά από δαύτες απλά δεν υπήρχε… Σα να λέμε: το φυσικό ανοσοποιητικό σύστημα υπήρχε πλέον μόνο (και για όσο) το επέτρεπαν (και το επιτρέπουν…) οι γενετιστές και οι λοιποί μαφιόζοι.

Αποφάσισαν να ανακοινώσουν δημόσια ότι δεν είναι σαφές… εξαρτάται από κάθε άτομο χωριστά… είναι άγνωστο πόσο διαρκεί… Και, τελικά, να διατάξουν πως για «λόγους ασφαλείας» όλοι πρέπει να πάρουν τις δόσεις τους, άσχετα με το αν κόλλησαν ή όχι.

Η υποβάθμιση του φυσικού ανοσοποιητικού συστήματος, ουσιαστικά η επικήρυξή του, ήταν κρίσιμο ιδεολογικό / πολιτικό εργαλείο για τη νομιμοποίηση του μαζικού ξεχαρβαλώματός του απ’ την γενετική μηχανική. Ήταν κρίσιμο ιδεολογικό / πολιτικό εργαλείο για το ξεγύμνωμα των ανθρώπινων σωμάτων, την εμπέδωση της αδυναμίας τους μπροστά στην υποτίθεται «καινούργια», «άγνωστη» και «φονική» απειλή, και την εθελόδουλη παράδοσή τους στους γενετιστές μηχανικούς και στα αφεντικά τους. Η γενετική έγινε αστραπιαία η TINA (: “there is no alternative”) του άλματος προς τις νόρμες της 4ης βιομηχανικής επανάστασης κάτω από τα θερμά χειροκροτήματα χιλιάδων, εκατομμυρίων ηλίθιων. Και καθάρματα τύπου Fauci και σία ήξεραν όχι μόνο τι έπρεπε να κάνουν αλλά και πως.

Παράδειγμα η διευθύντρια των CDC, η Roshelle Walensky, που συμμετείχε στο μυστικό “πολεμικό συμβούλιο” κατά της φυσικής ανοσίας – μοριακή βιολόγος ως «επιστήμων».

Τον Μάη του 2021 διαλαλούσε την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των πλατφορμών:

Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, τον Μάρτη του 2022, όταν και η «αποτελεσματικότητα» και η «ασφάλεια» της γενετικής είχαν αρχίσει να βρωμάνε θάνατο και σακατέματα (ακόμα και για τα δικά της ρουθούνια) κλαψούριζε ότι «Όταν το CNN έλεγε ότι είναι αποτελεσματικά κατά 95%… ε, χαρήκαμε…»

Τέτοιο ξεφτιλίκι! Τόλμησε η διευθύντρια των CDC να πει ότι «παρασύρθηκε απ’ το CNN», ότι τα media (της) έδιναν την γραμμή!!! Για να μην αναγκαστεί να παραδεχθεί ότι και στα μήντια και σ’ όλους τους χρυσοπληρωμένους «ειδικούς» και στις πολιτικές βιτρίνες η γραμμή ερχόταν απ’ την ίδια μεριά: απ’ τα αφεντικά του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος.

Την καταστροφή την πέτυχαν, κι ως τώρα δεν έχουν πληρώσει. Η Walensky «σχόλασε» πρόσφατα, και έβαλε τα κλάματα – όχι από συγκίνηση. Καταλαβαίνει ότι μπορεί, αν χρειαστεί, να «αναλωθεί» υπέρ της προστασίας των πραγματικών αφεντικών της.

Οι ceo ξέρουν…  

 

Ποιες εκλογές; (1)

Τελευταία ενημέρωση (1.00 π.μ. Δευτέρα 15/5)

Οι τρεις επόμενες αναφορές γράφτηκαν σκόπιμα ΠΡΙΝ τις χτεσινές εκλογές στην τουρκία, το Σάββατο 13 Μάη, χωρίς «εκτιμήσεις» για το αποτέλεσμα. Κάτι που, πέρα απ’ τα υπόλοιπα, δεν είναι του γούστου μας. Ας το έχετε λοιπόν στα υπόψη: ΔΕΝ πρόκειται για μετεκλογικές σοφίες, εκ του ασφαλούς… (Μεταφέρουμε αυτούσια, χωρίς την ελάχιστη διόρθωση ή αλλαγή, όσα είχαμε να πούμε πριν την «ετυμηγορία»…)

Σ’ ότι αφορά τα ίδια τα αποτελέσματα το μόνο που θα σημειώσουμε είναι ότι πέρα απ’ το ότι το AKP ήρθε μακράν πρώτο σε αριθμό βουλευτών (267), έχει μαζί με τα συμμαχικά του κόμματα (MHP, τους ακροδεξιούς του Μπαχτελί) άνετη πλειοψηφία στην καινούργια βουλή (600 βουλευτές συνολικά) με λίγο πάνω από 320 βουλευτές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα κι αν στον δεύτερο γύρο νικούσε ο εκλεκτός της δύσης, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το τι θα μπορούσε να αλλάξει απ’ το ισχύον σύνταγμα αλλά και από την τρέχουσα καθεστωτική πολιτική στην Άγκυρα…

Δευτέρα 15 Μάη>> Αν επί μήνες εξελισσόταν ένα μπαράζ «δημοσιευμάτων και αναλύσεων» των πιο γνωστών πρωτοκοσμικών media, εκείνων που δημοσιοποιούν την θέληση των πολιτικο-οικονομικών αφεντικών τους, με γενική ιδέα το «Μητσοτάκη ξεκουμπίσου!» ή «Τσίπρα τον πούλο!» τι θα λέγατε άραγε; «Ανεπίτρεπτη, προβοκατόρικη ανάμιξη στα εσωτερικά της χώρας» ίσως; Το λιγότερο. Θα βγάζατε αφρούς!…

Εντάξει. Αλλά όταν αυτό συμβαίνει κατά του «αιώνιου εχθρού», είναι μια χαρά! Όχι;

Στο κάτω κάτω δεν ήταν το ελλαδιστάν (η «πρώτη φορά…» αυτοπροσώπως… η πώς την είπαν;) που έκανε ήρωες 8 χουντοκαραβανάδες που προσπάθησαν να σκοτώσουν τον Erdogan το 2016 και, αφού απέτυχαν, ζήτησαν «πολιτικό άσυλο» εδώ; Το ενιαίο, διακομματικό, εθνικόφρον ελλαδιστάν δεν τους έδωσε και χαρτιά, και πλαστά διαβατήρια, για να εξαφανιστούν / κρυφτούν κάπου στον πλανήτη; Γιατί να μην χαίρεται ο λαός και οι ταγοί του με την δηλωμένη πρόθεση της «δύσης» να ξεφορτωθεί τους ισλαμοδημοκράτες, το ΑΚP, στην τουρκία;

Ο εντόπιος «αντιαμερικανικός / αντιαμερικανισμός» κουνάει με χάρη τ’ αυτάκια του. Κάνει το κουνέλι εδώ και πολλά χρόνια. Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ποτέ δεν ήταν κάτι άλλο από μασκαρεμένος εθνικισμός του χειρίστου είδους. Το βολικό παραμύθι, με το οποίο προσπαθούσε να κουκουλώσει την αλήθειά του, το ότι «η τουρκία είναι το αγαπημένο παιδί της Ουάσιγκτον» (οπότε το να είσαι κατά της πρώτης είναι απλά το αθώο, εύλογο, «anti-imp» υποσύνολο του να είσαι κατά της δεύτερης…) έχει γίνει κουρέλι εδώ και μια εικοσαετία: απ’ το 2003, όταν ο καινούργιος στη δουλειά Erdogan απαγόρευσε (κάτι πρωτοφανές!) στους αμερικάνους να χρησιμοποιήσουν τουρκικό έδαφος για την εισβολή στο ιράκ απ’ τον βορρά, δυσκολεύοντας την «σοκ και δέος» επίθεση στη Βαγδάτη σε μεγάλο βαθμό.

Ακόμα και οι εντόπιοι φίλοι του «άξονα της αντίστασης» (: ρωσία, κίνα, ιράν, συρία…) έχουν πάθει vertigo απ’ το γεγονός ότι η Άγκυρα είναι ενεργητικότατο μέρος του ευρασιατικού project και, κατά συνέπεια, αντιστασιακότατη (πάντα με καπιταλιστικούς όρους!). Τι να πουν; Viva Erdogan; Viva Putin, viva Assad, viva Xi εντάξει. Αλλά με το τουρκικό καθεστώς;;;;; Να σε πουν «προδότη»; Α πα πα… (Προφανώς και του τουρκικό καθεστώς είναι ολιγαρχικό! Αλλά ποιο δυτικό καθεστώς δεν είναι πλέον;)

Δυστυχώς ή ευτυχώς η πραγματικότητα δεν ασχολείται με την μελαγχολία και τα αδιέξοδα κανενός. Οι ίδιοι (τα ίδια πολιτικά, οικονομικά και στρατιωτικά αφεντικά) που ποντάρουν στη συντριβή και στη διάλυση του ρωσικού καθεστώτος στο ουκρανικό πεδίο μάχης, ποντάρουν και ενισχύουν την διάλυση του τουρκικού. Το πραξικόπημα του 2016 απέτυχε, αλλά μια «light χρωματιστή επανάσταση», μέσω καλπών, θα μπορούσε να τους φέρει κάποιες «επιστροφές για την επένδυση» που έχουν κάνει εδώ και χρόνια. Θα μπορούσε…

Γιατί όμως είμαστε τόσο «κάθετοι»; Δεν είναι, άραγε, ίδιον των δημοκρατιών (των ολιγαρχιών πιο σωστά…) η εναλλαγή των κομμάτων στην διακυβέρνηση; Είναι. Μόνο που δεν πρόκειται γι’ αυτό! Δεν είναι αυτό που επιδιώκει η παρακμιακή «συλλογική δύση» στην τουρκική περίπτωση!


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.