Ένα ακόμα Anchorage… (λίγο πιο b)

Δευτέρα 22 Ιούνη (00.43) >> Γιατί, λοιπόν, τόσοι πολλοί (και διαφορετικοί) ήταν σίγουροι τις περισσότερες μέρες της βδομάδας που πέρασε ότι «κάποιου είδους συμφωνία μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης έχει επιτευχθεί»; Γιατί τόσο πολύ τυπογραφικό και ηλεκτρονικό μελάνι χύθηκε πάνω σ’ αυτή τη σιγουριά;

Ο πληροφοριακός βομβαρδισμός (και το δέσιμο στα … «φτερά» του…) προκαλεί απώλεια μνήμης (και, κατά συνέπεια, απώλεια σοβαρής κριτικής επισκόπησης). Δεν έχει περάσει δα ούτε χρόνος οπότε όλοι θα έπρεπε να θυμούνται ένα σόου-υπέρ-της-ειρήνης (στο ουκρανικό πεδίο μάχης) που έγινε στο Anchorage της Αλάσκα, μεταξύ ψόφιου κουναβιού και ακέφαλης αλεπούς. Ήταν 15 Αυγούστου του 2025. (Κι όμως, έχει ξεχαστεί).

Και τι δεν ειπώθηκε / γράφτηκε τότε… Αναλύσεις επί αναλύσεων… Υποτίθεται ότι το ψόφιο κουνάβι είχε «αναποδογυρίσει τα δεδομένα» προχωρώντας σε «φιλία με την Μόσχα»… Σήμερα είναι 22 Ιούνη 2026: δέκα μήνες και κάτι μετά. Και λοιπόν; Τι έγινε στο ουκρανικό πεδίο μάχης;

Εκείνο που έγινε είναι ότι η Ουάσιγκτον συνεχίζει να πολεμάει κατά της Μόσχας, αλλά δεν το φωνάζει κάθε τρεις και λίγο… (Την Μόσχα, που φυσικά ξέρει τι συμβαίνει ακριβώς, την συμφέρει αυτή η «δημαγωγική αποχή» του ψόφιου κουναβιού: μπορεί να εστιάσει στη συμμορία των 3 ευρωπαίων προθύμων και στους συμμάχους τους…)

Ο πόλεμος απ’ την μεριά της Ουάσιγκτον αναλήφθηκε απ’ τις υπηρεσίες και τα κρατικά / παρακρατικά κυκλώματα αλλά το δημαγωγικό πολυβόλο του άσπρου σπιτιού δεν κάνει δηλώσεις. Το starlink, του οποίου το αφεντικό (;) έλεγε το 2023 και το 2024 ότι αποκλείεται / απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί για επιθέσεις στο εσωτερικό της ρωσίας εδώ και κάτι μήνες εξυπηρετεί ακριβώς αυτό… Τα drones «μεγάλου βεληνεκούς» Hornet, που χρησιμοποιούνται σε διάφορες επιχειρήσεις (π.χ. κατά της γέφυρας στην Κριμαία…) κατασκευάζονται σε εργοστάσιο στην Καλιφόρνια… Όσο για την διαβόητη Palantir (είναι παρακλάδι της cia ή η cia είναι δικό της παρακλάδι;) είναι σταθερά «επί των τειχών» και έχει αναλάβει πια την «ολοκληρωμένη ψηφιακή επεξεργασία δεδομένων και την οργάνωση των επιθέσεων με drones». Για λογαριασμό του φασιστοΚιέβου.

Το Anchorage μπορεί να θεωρηθεί η πιο πρόσφατη «μητέρα των τακτικών παραπλάνησης» της Ουάσιγκτον (παραπλάνησης κυρίως των υπηκόων), μιας τακτικής που από τότε επαναλαμβάνεται σταθερά: μεσολάβηση για εκεχειρία μεταξύ Παλαιστινιακής αντίστασης και θεοναζί στις αρχές του 2025 και «σχέδιο τριών σταδίων για την ειρήνη» – σιγά… Μεσολάβηση / πίεση για «εκεχειρία μεταξύ Hezb’ Allah και θεοναζί το Νοέμβρη του 2024» – σιγά… «Σύνοδος του Καϊρου» τον Μάρτη του 2025 για «μόνιμη ειρήνη στην Παλαιστίνη» με συμμετοχή 30 (!!!) αραβικών κράτων, και «σχέδιο τριών φάσεων» – σιγά… Διαπραγματεύσεις την άνοιξη και νωρίς το καλοκαίρι του 2025 ανάμεσα στους τσατσορούφιανους της αυλής του ψόφιου κουναβιού και την Τεχεράνη για το «πυρηνικό πρόγραμμα» – σιγά… Κλπ, κλπ, κλπ.

Όσα έχουν προηγηθεί τους τελευταίους 10 μήνες (πριν την πιο πρόσφατη …. «υπογραφή του ‘μνημονίου κατανόησης’ / MOU»…) θα έπρεπε να είναι διαφωτιστικά όχι για το αν το ψόφιο κουνάβι λέει «ψέμματα» ή «αλήθεια» ούτε για το τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει, αλλά για το ποια είναι η τακτική του συνόλου των δυτικών ιμπεριαλισμών (με τις … «πολιτισμικές» διαφοροποιήσεις μεταξύ τους…) μπροστά στις διαδοχικές ήττες που υφίστανται: προσπάθειες να κερδηθεί χρόνος (άλλοτε πετυχημένες κι άλλοτε όχι) έτσι ώστε (να εξοπλιστούν; να αναδιοργανωθούν; να στρατιωτικοποιήσουν τις κοινωνίες που ελέγχουν; όλα αυτά μαζί…)∙ παράλληλα πόλεμος προβοκατσιών που ονομάζεται «χαμηλής έντασης» και θεωρείται πια «νέα κανονικότητα»∙ και εν τέλει, υποχρεωτικά και ταυτόχρονα, σύγκλιση όλων των επιμέρους πεδίων μάχης σ’ ένα ενιαίο και καθολικό…

Για να διαλυθεί ακόμα και το τελευταίο ψήγμα κριτικής δυνατότητας απέναντι στον σε εξέλιξη 4ο παγκόσμιο πόλεμο διάφοροι επιμένουν να τονίζουν τους πρόσφατους «καυγάδες» μεταξύ ψόφιου κουναβιού και αρχιχασάπη… Πώς είπατε; Ξεχάσατε τα μπινελίκια που έφαγε live ο τοξικός του Κιέβου μέσα στο άσπρο σπίτι στις 28 Φλεβάρη του 2025; Και λοιπόν;

Νομίζει κανείς ότι η ανάσχεση του ευρασιατικού project εκ μέρους των δυτικών ιμπεριαλισμών είναι ζήτημα … καυγάδων «γκομενικού τύπου»;

Για να το (ξανα)πούμε όσο πιο λακωνικά γίνεται. Η Μόσχα, η Τεχεράνη, το Πεκίνο, η Άγκυρα, η Ισλαμαμπάντ, η Μπραζίλια, πολλές πρωτεύουσες στην αφρική και στην ανατολική ασία, επιδιώκουν όλες με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το ίδιο πράγμα: καινούργιες διεθνείς συμφωνίες και ισορροπίες που να αντιστοιχούν στον καινούργιο παγκόσμιο καπιταλιστικό καταμερισμό δύναμης, παραγωγικότητας της εργασίας και αγορών. Στην καθεστωτική αργκώ αυτό λέγεται «νέα αρχιτεκτονική ασφάλειας».

Βλέπετε κάποια ή κάποιες απ’ τις πολιτικές βιτρίνες των δυτικών ιμπεριαλισμών, κάποιο απ’ τα δυτικά αφεντικά, να ετοιμάζεται να πει «ναι ρε σεις, δίκιο έχετε, σας γαμ**** 500 χρόνια τώρα, οπότε πείτε μας: από πού θέλετε να φύγουμε και τι θέλετε να μοιραστούμε δίκαια», ε;

Όχι. Και δεν πρόκειται. Συνεπώς τα ενδεχόμενα είναι δύο. Είτε τα δυτικά καθεστώτα θα καταρρεύσουν εσωτερικά, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, πριν προλάβουν να ξεκινήσουν καινούργιες σταυροφορίες – καταρρεύσεις που θα είναι εξαιρετικά δυσάρεστες για τους πληθυσμούς τους. Είτε ο 4ος παγκόσμιος πόλεμος θα συνεχίσει, με ψευτοδιαλείματα ή χωρίς, με παραπλανήσεις του ενός ή του άλλου είδους, με πολέμους φθοράς ή κατά μέτωπο, και θα αγριεύει σταθερά.

Τι είναι που δεν είναι ξεκάθαρο;

Ουκρανικό πεδίο μάχης

Δευτέρα 15 Ιούνη (00.46) >> Μήπως αδικούμε το ψοφιοκουναβιστάν; Μήπως, βρε αδερφέ, υπάρχει εκεί μια γνήσια θέληση για ειρήνη που την χαλούν (όπως διαδίδουν διάφοροι) πότε οι κακές παρέες, πότε τα λόμπυ, και πότε η συμπεριφορική άνοια;

Αυτή η «γνήσια θέληση» εκδηλώθηκε (είπαν…) πριν σχεδόν ένα χρόνο, στις 15 Αυγούστου του 2025, όταν το ψόφιο κουνάβι συνάντησε την ανεγκέφαλη αλεπού (aka Putin) στο Ancorage της Αλάσκας. Για τους δικούς της ιδιαίτερους λόγους η Μόσχα υποκρίθηκε ότι «έφαγε» τις «καλές προθέσεις» του ψόφιου κουναβιού. Όμως ξέρει ότι στην πράξη η Ουάσιγκτον όχι μόνο δεν πήρε πίσω κάποια / κάποιες απ’ τις εκατοντάδες «κυρώσεις» που έχει επιβάλει στη Μόσχα, αλλά υπό το ψόφιο κουνάβι επέβαλε και καινούργιες.

Καμιά ειρήνη λοιπόν εκεί που το ψόφιο κουνάβι διαφήμιζε εαυτόν ως «μάγο». Λογικό. Η μόνη διαφορά της διοίκησης του ψόφιου κουναβιού σε σχέση με την διοίκηση του νυσταλέου Jo είναι ότι η δεύτερη μιλούσε πολύ κατά της Μόσχας ενώ η πρώτη όχι. Αυτό επιτρέπει στη Μόσχα να εστιάσει στους αντίπαλους που θεωρεί ευκολότερο να στριμώξει: στους ευρωπαϊκούς ιμπεριαλισμούς. Στην πράξη πάντως ο 4ος παγκόσμιος πόλεμος συνεχίζεται κανονικά και στο ουκρανικό πεδίο μάχης.

Δεν το λέμε εμείς! Το λέει ο ναρκοRubi, σε επίσημη «κατάθεση» στο κογκρέσσο, πριν κάτι λιγότερο από δυο βδομάδες:

Η κυρία τρώω-ρώσους-για-πρωϊνό δεν τρώει κινέζους… τους βρίσκει μολυσματικούς…

Δευτέρα 8 Ιούνη (00.25) >> Οι πιο κάτω δηλώσεις της διάσημης πια σ’ όλο το γαλαξία υπ.εξ. της ε.ε. έγιναν viral στον φτωχό μας πλανήτη, προκαλώντας διάφορες αντιδράσεις. Όμως… ας είμαστε συγκρατημένοι.

Πρώτον, η κυρία Kallas δυσκολεύεται να μιλήσει, αυτό είναι σαφές. Και δυσκολεύεται να μιλήσει επειδή δυσκολεύεται να σκεφτεί. Ωστόσο είναι συνάνθρωπος μας και χρειάζεται φροντίδα.

Δεύτερον, πράγματι δεν είπε ότι η κίνα «είναι καρκίνος». Είπε ότι «η κίνα έχει προκαλέσει καρκίνο – στην ευρώπη». Έχει διαφορά. Ο «καρκινοπαθής» (κατά την κυρία Kallas) είναι ο ευρωπαϊκός καπιταλισμός. (Βγήκαν βέβαια διάφοροι μισθοφόροι fact-checkers να διορθώσουν τις λάθος εντυπώσεις που δημιούργησε, αλλά έκαναν τα πράγματα ακόμα χειρότερα).

Τρίτον, τσάμπα ανησυχεί η κυρα υπ.εξ. για τα παυσίπονα (μορφίνες) και τις χημειοθεραπείες. Υπάρχει πλέον άλλη δυνατότητα, και την ξέρει η φίλη της, η κυρά Ursula, που έχει έναν φίλο, κτηνίατρο ceo, που πουλάει mRNA πλατφόρμες γενετικής τροποποίησης «δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν». Ειδικά όμως για καρκίνους.

Αυτό λοιπόν που χρειάζεται για να σωθεί ο ευρωπαϊκός καπιταλισμός απ’ τον κινέζικο αφού έχει πάθει τέτοια ζημιά είναι να γίνει μια παραγγελία μερικών τρισεκατομμυρίων δόσεων (mRNA πλατφορμών) από τον κτηνιάτρο ceo και να κάνουν όοοοολοι οι ευρωπαίοι εμβόλια μέχρι τελικής πτώσης. Υπάρχει καλύτερη σωτηρία απ’ τα βάσανα αυτής της παλιοζωής;

Υπάρχει ωστόσο ένα άλλο πρόβλημα (των ευρωπαϊκών ιμπεριαλισμών) για το οποίο ελπίζουμε σε μια Kallas-διάγνωση γρήγορα (και μια θεραπεία με μορφίνη…), πριν χειροτερέψει: είναι ο πόλεμος κατά της ρωσίας.


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

«Ειρηνοπόλεμοι και πολεμοειρήνες»

Δευτέρα 1 Ιούνη (00.30) >> Αν το Α κράτος επιτεθεί στο Β, το Β αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση της επίθεσης (δηλαδή: νικήσει) αλλά το Α αρνείται ότι ηττήθηκε, τότε προκύπτει κατ αρχήν ένα μεθοδολογικό (και προφανώς: πολιτικό) «αδιέξοδο»:

– Αν το Α συνεχίσει να επιτίθεται κινδυνεύει με ακόμα μεγαλύτερη ήττα…

– Αν το Α σταματήσει να επιτίθεται είναι σα να αναγνωρίζει στην πράξη την ήττα του…

– Αν το Α προσπαθήσει να «διαπραγματευτεί» ένα κάποιο τέλος της σύγκρουσης θα πέσει πάνω στις απαιτήσεις του Β που έχει νικήσει…

– Αν το Α δεν προσπαθήσει να «διαπραγματευτεί» τότε θα πέσει θύμα της ειρωνικής διαπίστωσης πως δεν-ξέρει-τι-θέλει…

(Ενδιάμεσα σ’ αυτά τα ενδεχόμενα ανθούν … αυτοσχεδιασμοί της μέρας (και της νύχτας)! Γιατί, απ’ όσο ξέρουμε, δεν υπάρχουν κόσμιοι τρόποι του είδους «διαπραγματεύσεις» για να πεισθεί κάποιος που νίκησε ότι όχι, δεν έχει καταλάβει∙ ή για να πεισθεί κάποιος που νομίζει επίμονα ότι έχει νικήσει ότι κοροϊδεύει τον εαυτό του…)

Το πιο πάνω χοντρικό σχήμα δεν έχει την αρετή των ανατριχιαστικών λεπτομερειών με τις οποίες μπορεί να διακοσμήσουν την συγκυρία αλλοπρόσαλλες και ετοιμόρροπες δυτικές πολιτικές βιτρίνες. Είναι μόνο η υπόδειξη του ότι μια πολεμική αναμέτρηση στην οποία ο ηττημένος δεν αναγνωρίζει την ήττα του είναι, απλά, μια πολεμική αναμέτρηση που δεν έχει τελειώσει. Μια αναμέτρηση που συνεχίζεται, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Είτε αυτό λέγεται ανοικτά είτε όχι.

Όποιος θέλει να δει μια συγκεκριμένη έκφραση του πιο πάνω σχήματος ας μην κοιτάει τους 3 μήνες πολέμου κατά της Τεχεράνης αλλά τα πολλά χρόνια πολέμου κατά της Μόσχας∙ κι αν αυτό βοηθάει ας βάλει μπροστά του τα 4+ τελευταία. Οι δυτικοί ιμπεριαλισμοί έχουν ηττηθεί, όχι χτες αλλά απ’ το καλοκαίρι του 2023, όταν σχεδίασαν, μεθόδευσαν, και υλοποίησαν την «μεγάλη αντεπίθεση ως την θάλασσα του Αζόφ» μόνο για να αποτύχουν / ηττηθούν οικτρά. Επί σχεδόν 3 χρόνια από τότε και μετά απλά δεν αναγνωρίζουν την ήττα τους∙ κατά καιρούς διατείνονταν ότι θέλουν μια «εκεχερεία» με τους δικούς τους αποκλειστικά όρους∙ άλλες τόσες φορές απείλησαν ότι θα στείλουν τον δικό τους στρατό να δώσει ένα καλό μάθημα στον ρωσικό∙ και το μόνο απλό, πρακτικό αποτέλεσμα είναι ότι συντηρούν τον πόλεμο με τρόπους που μπορούν (: drones…) χωρίς ελπίδα νίκης μεν, αλλά και χωρίς την «κατάρα» να παραδεχτούν την ήττα τους. The show goes on. Κι όσο το show goes on «κανείς-δεν-ξέρει-τι-θα-απογίνει…».

Το ίδιο ακριβώς «μεθοδολογικό / πολιτικό αδιέξοδο» εμφανίζεται προς το παρόν και στην επίθεση ψοφιοκουναβιστάν και θεοναζί κατά της Τεχεράνης. Για τους ίδιους λόγους.


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Έχουν οι εντόπιοι σωστομερήτες φαγούρα; 4

Δευτέρα 25 Μάη (00.11) >> Η πορεία του ελλαδιστάν ήταν μονής κατεύθυνσης, μέσα σε παραισθήσεις, φαντασιώσεις μεγαλείου, και φυσικά ιμπεριαλισμού:

> Δέθηκε νωρίς νωρίς με τους θεοναζί (που τότε … δεν ήταν «πολεμοχαρείς» λέει ο ξεφτιλισμένος Ανακαινισμένος) ποντάροντας και στον αντιτουρκισμό του Τελ Αβίβ…

> Δέθηκε ακόμα περισσότερο με την Ουάσιγκτον, ποντάροντας στο ότι ο άξονας Ουάσιγκτον – Λονδίνο – Αθήνα – Λευκωσία – Τελ Αβίβ θα κυριαρχήσει στην ανατολική Μεσόγειο, στριμώχνοντας την Άγκυρα…

> Κήρυξε τον πόλεμο στη Μόσχα ελπίζοντας να πάρει κάποιο κομμάτι απ’ την λεία της διάλυσης της ρωσίας, αλλά και να αποκτήσει ερείσματα στη βόρεια πλευρά της Μαύρης Θάλασσας, μέσω των ελληνόφωνων της Μαριούπολης (οι οποίοι όμως, «ατυχώς» για τον σχεδιασμό της Αθήνας, υποστήριζαν τον ρωσικό στρατό και όχι το φασισταριό του Azov)…

> Κήρυξε τον πόλεμο στην Τεχεράνη ελπίζοντας ότι μαζί με τους θεοναζί και τις πετροχούντες θα πάρει κι από κει κάποιο κομμάτι: αγωγού, ναυλώσεων, κάτι…

Σοφές ιμπεριαλιστικές ενέργειες, μία και μία!

Ενδιάμεσα έκανε κι άλλες. Βοηθητικές. Ποντάροντας, ας πούμε, ότι το Ριάντ θα είναι αντιτουρκικό, του νοίκιασε μια 100άρα ντόπιους καραβανάδες και μια συστοιχία Patriot, για να πουλήσει προστασία απέναντι την Ansar Allah – κηρύσσοντας προφανώς πόλεμο και εναντίον της Sana’a…

Κι έτσι κάτι τέτοιες πρόσφατες εξελίξεις σαν την πιο κάτω θα πρέπει να έλουσαν τους εντόπιους σωστομερήτες με κρύο ιδρώτα για μια ακόμα φορά… Αλλά τι να πουν;

Οκτώ χιλιάδες πακιστανοί στρατιώτες (πως αποκαλούν οι εδώ φασίστες τους μετανάστες απ’ το πακιστάν; «πάκια»; ε, αυτοί…) με 16 κινεζικά JF-17 και ένα κινεζικό αντιαεροπορικό HQ-9 (το οποίο προφανώς «δουλεύει» με το κινεζικό δορυφορικό σύστημα Baidu3, που χρησιμοποιεί και η Τεχεράνη…) στον τοξικό του Ριάντ…

Γιατί; Επειδή ο τοξικός του Ριάντ λέει κομψά στο ψοφιοκουναβιστάν και στον us army «ξέρετε, δεν χρειαζόμαστε την προστασία σας, είναι μπελάς – έχουμε δική μας, από συμμάχους που εμπιστευόμαστε».

Κι έρχονται μετά κάτι περίεργοι και κυκλοφορούν κάτι τέτοιες ιδέες:


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Έχουν οι εντόπιοι σωστομερήτες φαγούρα; 5

Δευτέρα 25 Μάη (00.08) >> Σκεφτόμενοι με τους όρους του 3ου παγκόσμιου πολέμου (του επιλεγόμενου «ψυχρού») διάφοροι που (είμαστε σίγουροι ότι) ξεφυσούν τώρα παρέα με τις ήττες τους των τελευταίων χρόνων, νοσταλγώντας την «πολυδιάστατη» (ουσιαστικά το μεταπολιτευτικό μοντέλο Καραμανλή του Α / Παπαντρέου του Β), θα ήθελαν κάπως να κάνουν-κάτι-για-να-τους-πει-μια-καλή-κουβέντα η Μόσχα∙ χωρίς να θυμώσει η Ουάσιγκτον και οι θεοναζί.

Όμως οι αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη δεν είναι απλά του είδους «πεθαίνει ο ένας αυτοκράτορας / αναλαμβάνει ο άλλος»! Αυτό που άλλοι ονομάζουν «πολυπολικότητα» και άλλοι «πολυκομβικότητα» δεν είναι αλλαγή νταβάδων!

Το μοντέλο των περιφερειακών συμφωνιών ασφάλειας και ειρήνης που σημαίνει ότι τα γειτονικά κράτη / κεφάλαια εδώ ή εκεί φροντίζουν τις μεταξύ τους ισορροπίες / συνεργασίες / ρήτρες ασφάλειας χωρίς να επικαλούνται κάποιο «μεγάλο αφεντικό», απαλλάσσει τόσο το Πεκίνο όσο και την Μόσχα απ’ αυτό που θεωρούν ένα απ’ τα βασικά μειονεκτήματα των δυτικών ιμπεριαλισμών, με τελευταίο τον αμερικάνικο: την στρατιωτική υπερεπέκταση και ό,τι αυτή συνεπάγεται. Σαν κόστη, σαν τριβές, σαν φθορά, σαν αντιπαλότητες.

Αυτή είναι η απάντηση στο ενδεχόμενο κορύφωσης του 4ου παγκόσμιου πολέμου∙ μια απάντηση που προωθεί ή/και ενισχύει την δυτική παρακμή. Το κατά πόσο αυτή η πολιτική γεωμετρία / γεωγραφία των περιφερειακών συμφωνιών θα αποδειχθεί, μακροπρόθεσμα, βιώσιμη και λειτουργική είναι ένα ανοικτό ερώτημα. Ωστόσο προς το παρόν και το κοντινό μέλλον είναι μια χαρά «απελευθερωτική» / αναδιαρθρωτική. Και σαν τέτοια δείχνει ήδη εδώ (υποσαχάρια αφρική) ή εκεί (δυτική ασία) τα πρώτα της «σκιρτήματα».

«Πολυδιάστατη» σ’ αυτά τα νέα δεδομένα, για το ελλαδιστάν, δεν θα σήμαινε λοιπόν τις αντιτουρκικές «συνεννοήσεις» που έκανε ή προσπάθησε να κάνει απ’ το 1974 και μετά. Οι αναμνήσεις ενός πρώην πρωθυπουργού είναι απλά εκτός χρόνου. Δηλητηριώδεις. Θα σήμαινε το ακριβώς αντίθετο!!! Θα σήμαινε «μηδενικά προβλήματα με τους γείτονες» όπως έλεγαν οι τούρκοι ισλαμοδημοκράτες και ο τότε υπ.εξ. τους Davutoglu!!!

Θα σήμαινε, για να το κάνουμε λιανά: λύνει (το ελλαδιστάν), και το κάνει σοβαρά, καθαρά, και οριστικά όλες τις «εκκρεμότητές» του με το αλβανικό κράτος, με το κράτος της βόρειας μακεδονίας…. και, εννοείται, με το τουρκικό! Με διαπραγματεύσεις, και όπου χρειάζεται με (την καταραμένη) Χάγη! Θα σήμαινε επίσης ότι αφήνει τα γελοία κόλπα με το λεγόμενο «κυπριακό», σταματάει να το συντηρεί ως δούρειο ίππο, και αποδέχεται τις συνέπειες εκείνου του «ενωσιακού» πραξικοπήματος που γινόταν σε αργή κίνηση μετά το 1963 (απ’ τον Μακάριο) και κορυφώθηκε το 1974 (εναντίον του)!

Θα σήμαινε, εν τέλει, ότι η «περιφερειακή ασφάλεια» στα νότια της βαλκανικής και η «περιφερειακή ασφάλεια» στην ανατολική Μεσόγειο δεν (θα) είναι ο άξονας Ουάσιγκτον – Λονδίνο – Αθήνα – Λευκωσία – Τελ Αβίβ, ούτε  το νατο, αλλά η συνεννόηση και η «εκκαθάριση των προβλημάτων» μεταξύ των γειτονικών κρατών της περιοχής. Χωρίς δυτικά νταβατζιλίκια…

Συμπεριλαμβανόμενου, εννοείται, του τέλους του απαρτχάιντ καθεστώτος, της επιστροφής όλων των Παλαιστίνιων προσφύγων, και της αποκατάστασης ίσων πολιτικών δικαιωμάτων «απ’ την θάλασσα ως το ποτάμι»…

Είναι εφικτά τέτοια πράγματα ως προσανατολισμός για τις εντόπιες πολιτικές βιτρίνες, ακόμα και για την πλειοψηφία του εθνικόφρονος λαού; Όχι βέβαια! Είναι αδιανόητα!!! Είναι «εθνική προδοσία»!!!

(Το νο 1 εθνικό κεφάλαιο τι λέει; Χμμμμ…. Ρωτήστε το….)

Αν όχι αυτά, τότε τι; Η άλλη εκδοχή είναι γνωστή: κορύφωση του 4ου παγκόσμιου πολέμου, με την ελπίδα δυτικής νίκης, έτσι ώστε και το ελλαδιστάν να πάρει το μερδικό του.

Έχουν οι εντόπιοι σωστομερήτες φαγούρα; 6

Δευτέρα 25 Μάη (00.04) >> Το πρόβλημα των εντόπιων σωστομερητών που εκδηλώνεται προεκλογικά ως «πατριωτική» γκρίνια απ’ τα δεξιά του don Rico & Co εφόσον οι ήττες (και δικές τους ήττες!!) έγιναν πια σαφείς (και προκειμένου να τις ξεφορτωθούν) είναι ότι ανεμίζουν το εθνικοφρονόμετρο των φαντασιώσεών τους κάνοντας απλά το ελληνικό ιμπεριαλιστικό αίσχος αισχρότερο. Δεν είναι σε θέση να ζητήσουν ανοικτά απ’ τους θεοναζί (ή την Ουάσιγκτον) να ισοπεδώσουν την Άγκυρα όπως ο ρημαδοΓουαϊδοΝικόλας ζητούσε απ’ τον general Haftar να ισοπεδώσει την Τρίπολη (της λιβύης) όταν νόμιζε ότι ο general είναι φίλος κι αδελφός – και ότι μπορούσε να το κάνει. Αλλά εκτός απ’ το (εκλογικό) σωσίβιο του αντιτουρκισμού δεν έχουν κάτι άλλο∙ και το σωσίβιο είναι τρύπιο και αποκλειστικά εσωτερικής χρήσης. Δεν αλλάζει ούτε μια τελεία από τους διαμορφούμενους συσχετισμούς στην ευρύτερη περιοχή.

Αν στην ιμπεριαλιστική δύση είναι αδύνατο να διανοηθούν καν και καν πως θα είναι ο πλανήτης μετά το τέλος 500 χρόνων αποικιοκρατίας, ιμπεριαλισμών, οικονομικής, στρατιωτικής, ιδεολογικής, πολιτισμικής ηγεμονίας, στο γεωπολιτικοπροσοδικό ελλαδιστάν είναι αδύνατο να σκεφτούν «τι βιολί» θα παίζει η άκρη της χερσόνησου του Αίμου (της Στάρα Πλάνινα…) μετά από 200 χρόνια παροχών και φροντίδας απ’ αυτούς τους άλλοτε ηγεμόνες.

«Ανθρώπινο» θα έλεγε κάποιος. Ίσως, αρκεί να αναγνωριστεί σα δομική αδυναμία / ανικανότητα∙ και να πάψει να στοιχίζει.

Ακόμα περισσότερος 4ος παγκόσμιος πόλεμος λοιπόν… μπας και «γυρίσει το ματς»; (Τα ίδια ελπίζουν στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στο Βερολίνο, στην Ουάσιγκτον). Ακόμα περισσότερη δυτική συνοριοφυλακή, νατοϊκή αν γίνεται… μπας και μας αφήσει κάτι τις η δύση στη διαθήκη της;… Ακόμα περισσότερη ενδοχώρα των θεοναζί… μπας και χρησιμοποιήσουν κάποια στιγμή τα πυρηνικά τους (και) κατά του «αιώνιου εχθρού»; (αυτό είναι πιο ελληνικό…).

Ο υπ.εξ. του «αιώνιου εχθρού» Fidan προειδοποίησε την Αθήνα, και ο τόνος του ήταν μάλλον φιλικός: Τι τις θέλετε τις στρατιωτικές κολεγιές με το ισραήλ; Δεν τις χρειαζόσαστε και μόνο προβλήματα θα (σας) δημιουργήσουν στην ευρύτερη περιοχή…

Σιγά μην δεν ξέρουμε τι κάνουμε!

Θα πηγαίνουμε όπου μας πηγαίνουν οι σύμμαχοι και το νο 1 εθνικό μας κεφάλαιο! Και ενδιάμεσα θα σφυρίζουμε αδιάφορα και θα περιμένουμε την επόμενη eurovision για να ταϊσουμε την «εθνική υπερηφάνειά» μας.

Εν τω μεταξύ ο καιρός περνάει. Περνάει και για το πόπολο, ειδικά εκείνο που υποστηρίζει (ή νομίζει) ότι…

Με γεια το ταχύπλοο (2)…

Δευτέρα 18 Μάη (00.45) >> Όλη η φλυαρία και ο θόρυβος γύρω απ’ την (ουκρανική) magura κάνει αυτό που πρέπει: πετάει στην άκρη την απάντηση στην ερώτηση και πού το βρήκατε ρε μάγκες το drone των ονείρων σας, έτσι, «κουτίσιο»; Είχε χάσει το δρόμο του και το τσακώσατε εν πλω; (Όχι βέβαια, δεν πας να «πιάσεις» κάτι που μπορεί να εκραγεί! Αν το πετύχεις τυχαία το πυροβολείς για να σκάσει!!!) Έχασε τον προσανατολισμό του και στούκαρε κάπου οπότε ακινητοποιήθηκε; (Προφανώς όχι, ήταν αγρατζούνιστο!!!). Μπλέχτηκε σε τίποτα δίκτυα και το βρήκατε στο ξεψάρισμα; (Χα!!!)

Η αρχική ειδησειογραφία, ότι βρέθηκε «αραγμένο» υπομονετικά σ’ ένα σπηλιάρι κάπου στη Λευκάδα από ψαράδες, είναι προφανώς και η μόνη σωστή (: όταν πρόκειται να κουκουλωθεί κάτι οι πολύ αρχικές περιγραφές είναι και οι πιο κοντινές στην πραγματικότητα – στη συνέχεια προστίθενται τα παραπλανητικά και χάνεται η μπάλα…) Αλλά είναι επίσης και ανεξήγητη, με δεδομένη την τεχνολογία πλοήγησης που χρησιμοποιούν αυτά τα drones όταν είναι σε πραγματική χρήση. Αν χαθεί η επαφή τους με τους πλοηγούς / χειριστές, τα μεν ιπτάμενα πέφτουν και τσακίζονται, τα δε πλεούμενα κάπου στουκάρουν για να σταματήσουν… Υπάρχει επίσης και μηχανισμός αυτόματης αυτοκαταστροφής αν χαθεί η επαφή με τον χειριστή (κανείς δεν θα ήθελε να χρεωθεί ότι βούλιαξε “κατά λάθος” κρουαζερόπλοιο με 1000 άτομα!!!).  Ή, αν μείνουν από μπαταρία, βολοδέρνουν ακυβέρνητα και πάλι αυτοανατινάζονται… Πάντως σε σπηλιές δεν πάνε να κρυφτούν περιμένοντας πότε κάποιος θα δεήσει να τα βρει!!

Θα πρέπει επιπλέον να πάρει κάποιος σοβαρά υπόψη του τι συμβαίνει στην αφετηρία της διαδρομής της magura, στις λιβυκές ακτές. Δεν δρουν εκεί μόνο ουκρανοί πράκτορες. Δρουν και θεοναζί. Πιθανότατα και κάποιοι έλληνες. Σίγουρα και τούρκοι, γάλλοι, ιταλοί, αμερικάνοι, ρώσοι… Με τέτοιο συνωστισμό πρωτοκοσμικών υπηρεσιών το ποιος είναι τι είναι συνήθως δύσκολο να εξακριβώνεται. Οπότε είναι ιδανικός (αυτός ο συνωστισμός) να «εξαφανιστεί» ένα όπλο αν υπάρχει ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο. Να κλαπεί, ή να «αγοραστεί»: ειδικά οι ουκρανοί είναι φημισμένοι για το λαθρεμπόριο όπλων!!!

Η πιο εύλογη απάντηση στην απαγορευμένη ερώτηση είναι ότι η magura ήρθε «πακέτο»… «Κρύφτηκε» στο σπηλιάρι της Λευκάδας για να αλλάξει χέρια… Βρέθηκε τυχαία, οπότε έπρεπε να υπάρξει και μια ξεκαρφωτική «αφήγηση»… (Διαφορετικά κανείς εκτός των ελληνικών υπηρεσιών δεν θα μάθαινε τίποτα). Κι αυτά γίνονται ακόμα πιο εύλογα απ’ το γεγονός ότι το ελληνικό κράτος / παρακράτος ήθελε το know how της ουκρανικής (ή ουκρανο-αγγλικής…) magura, αλλά χωρίς τους «φιλοτουρκικούς» περιορισμούς που έβαζε το «επίσημο» Κίεβο! (Τι να την κάνει την magura αν όχι κατά τουρκικών πολεμικών πλοίων; Να τορπιλίσει ένα ιταλικό αντιτορπιλικό σε απάντηση για την «Έλλη»;)

Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η (χαρούμενη!) αλήθεια σχεδόν δεν κρύφτηκε! Μια μόλις ημέρα μετά την δήθεν «τυχαία ανακάλυψη» του drone-των-ελληνικών-ονείρων, τα καθεστωτικά «νέα» κυκλοφόρησαν μ’ αυτό το πρωτοσέλιδο:

Διαβάστε σωστά: Το drone «μίλησε» (το μπαγάσικο!!) Γιατί το Πεντάγωνο το θεωρεί «θείο δώρο» και έδωσε εντολές για έλεγχο χωρίς χρονοτριβή – Πού έγινε «φύλλο και φτερό» με στόχο και την αντιγραφή της τεχνογνωσίας που προσφέρει…

Σαφές; Το εφοπλιστικό εθνικό asset μίλησε!!

Ακόμα κι ο αρμόδιος condor, ο ρημαδοΓουαϊδοΝικόλας, ήταν όλο χαμόγελα (εκτός αν πρόκειται για το μόνιμα «φυσικό» του) για το θέμα στην προσυνεδριακή του κόμματός του. Λέει φυσικά τα εθνικά σωστά ψέμματα («αλιεύτηκε έξω απ’ τα χωρικά ύδατα» – δηλαδή η Λευκάδα είναι εκτός;;;) αλλά αυτό ας του συγχωρεθεί: είναι το «φυσικό» του πόστου του!!!


Τα πραγματικά δεδομένα ωστόσο δεν είναι καθόλου «για χαρά». Αν ο ντόπιος εθνικόφρων μιλιταρισμός αποφάσισε ότι τα ρομπότ είναι στα μέτρα του, κάνει λάθος:


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Ουκρανικό πεδίο μάχης

Δευτέρα 18 Μάη (00.11) >> Ύστερα από 4+ χρόνια πολέμου μοιάζει να αποδεικνύεται κάτι που είχαμε προβλέψει – δεν ήταν δα δύσκολο! Οι δυτικοί ιμπεριαλισμοί, συμπεριλαμβανόμενου και του αμερικανικού ακόμα κι αν αυτός ο τελευταίος δρα «μόνο» μέσω φραξιών των μυστικών υπηρεσιών του (αυτό το «μόνο» είναι συζητήσιμο), δεν είναι διατεθειμένοι να σταματήσουν τις επιθέσεις κατά της Μόσχας∙ επιθέσεις που, βέβαια, εμφανίζονται ως «ουκρανικές».

Το νατο είχε κάνει την ουκρανική επικράτεια (και κυρίως τους εκεί φασίστες με όλους τους μηχανισμούς τους) πολιορκητικό κριό κατά της Μόσχας ήδη απ’ την δεκαετία του 2010. Με την εισβολή στις 24 Φλεβάρη του 2022 η Μόσχα επιχείρησε (και κατάφερε) να «αντιστρέψει την κατεύθυνση» και να μετατρέψει την ουκρανική επικράτεια σε πολιορκητικό κριό κατά του νατο.

Αλλά αυτή η αντιστροφή δεν θα ήταν δυνατό


Πρόσβαση μόνο για τα μέλη του δικτύου υποστήριξης…

Αν είστε μέλος κάντε login εδώ.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος, δείτε εδώ (Υποστήριξη - Επικοινωνία) τις σχετικές οδηγίες.

Με γειά το ταχύπλοο…

Δευτέρα 11 Μάη (00.57) >> Δεν έχει κηρύξει το ελλαδιστάν πόλεμο στη Μόσχα; Έχει!!! Δεν υπέγραψε συμφωνία με τον τοξικό του Κιέβου για «συμπαραγωγή θαλάσσιων drones»; Υπέγραψε, τον περασμένο Νοέμβρη!!!

Προς τι, λοιπόν, ο δήθεν νταλκάς για την “μαγκούρα”, το ουκρανικό θαλάσσιο drone που είχε φωλιάσει στη Λευκάδα; Δεν ήταν φιλικό «δείγμα-για-δοκιμή» που αποκαλύφθηκε κατά λάθος;

Ή μήπως, μήπως λέμε, «κλάπηκε» κάπως, από κάποιους, και σπρώχτηκε με το αζημίωτο στο ελλαδιστάν, ώστε να μην χρειάζεται το deal με τον τοξικό, που βάζει περιορισμούς στη χρήση τους αν υπάρξει συμπαραγωγή (να μην χρησιμοποιηθούν κατά της τουρκίας)… Εεε;

(Και μήπως, μήπως ξαναλέμε, αυτά τα γκάτζετς είναι αγγλικής τεχνολογίας σε μεγάλο βαθμό; Για να μην ρωτήσουμε για το ποιοί θα είναι οι δορυφόροι οι απαραίτητοι για την πλοήγησή τους…)